ویرگول
ورودثبت نام
بنیامین
بنیامین
خواندن ۱ دقیقه·۷ سال پیش

تاریخ به روایت کاله!

خیلی اتفاقی فهمیدم که پنیری که خریدم هر هفته دو عدد خودرو ۲۰۶ به قید قرعه جایزه میده. از اونجایی که آدم خوش‌شانسی هستم. با خودم گفتم سنگ مفت، گنجشک مفت! اولین کد قرعه‌کشی که فرستادم حریص شدم و چند پنیر ویلی کاله دیگه هم تهیه کردم. خب طبق اطلاع‌رسانی که شرکت کاله انجام داد. امروز روز قرعه‌کشیه. از همینجا اعلام می‌کنم اگه به اسم من افتاد، یک میلیون تومن به ده‌نفر که این پست لایک کردن، هدیه میدم. (مثلا خیلی دست‌ودلبازم)
خیلی اتفاقی فهمیدم که پنیری که خریدم هر هفته دو عدد خودرو ۲۰۶ به قید قرعه جایزه میده. از اونجایی که آدم خوش‌شانسی هستم. با خودم گفتم سنگ مفت، گنجشک مفت! اولین کد قرعه‌کشی که فرستادم حریص شدم و چند پنیر ویلی کاله دیگه هم تهیه کردم. خب طبق اطلاع‌رسانی که شرکت کاله انجام داد. امروز روز قرعه‌کشیه. از همینجا اعلام می‌کنم اگه به اسم من افتاد، یک میلیون تومن به ده‌نفر که این پست لایک کردن، هدیه میدم. (مثلا خیلی دست‌ودلبازم)
کالهپنیر ویلیقرعه کشی
توسعه دهنده و تحلیل‌گر نرم‌افزار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید