ویرگول
ورودثبت نام
ریحانه نیکنام
ریحانه نیکنام
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

ریحانه نیکنام

این منم
این منم





امروز میخوام راجب خودم بنویسم من کیم؟ چیکار میکنم ؟
من ریحانه نیکنام متولد 77/07/15 متولد شهر قم

خب راجب کارم باید بگم که جاهای مختلف کار کردم رشته ای که خوندم روانشناسی کودک بود و به همین دلیل هم سه سال مربی پیش دبستانی بودم و خب از اونجاییکه درامد خوب نداشت و منم کلا سیسم به این چیزا نمیخورد دیگه ول کردم. من علاقمو میدونستم اما خب اون تایم خیلیی بلد نبودم چیکار باید کنم سال 1400 بود که وارد شرکت برسو شدم برای کار فروش ... با اینکه انجام نداده بودم اما به سرعت یادگرفتم و فروش خوب داشتم

اما وقتی مدیریت دید من علاقم روی ادیت و اینهاس و خوب هم انجام میدم دیگه حوزه کاری منو تغییر داد و وارد یه بخش و دنیای جدید شدم ...هر روز بیشتر یادگرفتم ، آموزش های مختلف و در آخر شدم اینی که الان هستم
خیلی ام از خودم راضی ام بلکه مدیر هم از من راضیه :)

درحال حاضر با هوش مصنوعی ها کار میکنم ادمین اینستاگرام هم هستم به صورت کاملا حرفه ای

و خب قشنگیشه به اینه که هنوزم دارم یاد میگیرم رو به رشد تا برسیم به موفقییت

سوالی داری بپرس تا جواب بدم

اینم ایدی اینستامه

@reyhanenikname77

ریحانه نیکنامادیتوراینستاگرام
یه ادیتور عاشق تکنولوژی و مدیر فضای مجازی شرکت برسو فروش ویلچر و بالابر بیمار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید