ویرگول
ورودثبت نام
bestprog2020
bestprog2020
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

متن عاشقانه تبریک سال نو به همسر

ارسال پیامک تبریک عید نوروز چند سالی است بین مردم رواج پیدا کرده، در این بین ارسال تبریک عید به همسر و عشق زندگی خود، شیرینی دیگری دارد. به همین خاطر ما در این مطلب که از وب سایت سلام دنیا، گرفته شده است مجموعه‌ای از متن‌های تبریک سال نو، را برای عید سال 1400 گردآوری کرده‌ایم که در ادامه به شما تقدیم می‌کنیم.

متن تبریک سال نو
متن تبریک سال نو


تبریک عید به عشقم

به چشمانت که نگاه می کنم

تمام زندگی و آینده ام را درون آن ها می بینم

رویای من بودن تا ابد کنار توست

سال نو مبارک عزیزم

**********

عزیزم

زلال‌ ترین شبنم شادی را

همیشه بر لبانت آرزو دارم

نه برای امروزت

بلکه برای فردای هر روزت

عیدت مبارک

**********

اندر دل من، ماه دل افروز تویی

یاران همه خوبند، دلسوز تویی

شادند جهانیان به نوروز و به عید

عید من و نوروز من امروز تویی

**********

پیام تبریک عید نوروز

خورشید نباشه

دنیا از هم می‌پاشه

تو همون خورشید منی

سال نو مبارک خورشید زندگی من

**********

بهار بهترين بهانه برای آغاز

و آغاز بهترين بهانه برای زيستن است

آغاز بهار بر تو عشق مهربان مبارک

**********

من هر سال نو آرزو می‌کردم با کسی ازدواج کنم که واقعاً با تمام قلب من را دوست داشته باشد. این اولین باری است که این آرزو را نمی‌کنم، چون تو را دارم. سال نو مبارک عشقم.

**********

من به این سال نو قول می‌دهم که تا آخر عمر هرگز احساس تنهایی نخواهید کرد و همیشه مرا خواهید داشت.

**********

متن طولانی تبریک عید به عشقم

بهار رسید و هوا پر شده است از دوستت دارم‌هایی که برایت به دست باد سپرده ام

مبادا پنجره ات بسته باشد!

مهربان من

در شکفتن جشن نوروز برایت در همه سال سرسبزی جاودان و شادی

اندیشه‌ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمت‌های خدادادی آرزومندم

دلت شاد و لبت خندان بماند

برایت عمر جاویدان بماند

خدا را می‌دهم سوگند بر عشق

هر آن خواهی برایت آن بماند

سال نو مبارک

متن تبریک سال نوعیدت مبارک عشقمپیام تبریک عید نوروز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید