ویرگول
ورودثبت نام
بیگانه
بیگانه
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

لطفا این مطلب رو نخونید شخصیه

من ارزشمندم چون

در دانشگاه خوبی درس خوندم و تفاوتش رو الان که فارغ التحصیل شدم میفهمم که اون محیط چه تاثیر هایی روم داشته.

ادم با منطقی هستم و میتونم با استدلال توی بحث کردن جواب کسی رو بدم و کم نیارم.

در عین حال ادم احساساتی هم هستم و میتونم راحت اعتماد کنم یا حتی عاشق شدم .

میتونم احساساتم رو با جزییات و جوری که قابل فهم باشه بیان کنم و بخاطر همین مسئله ادم پیچیده ای نیستم.

میتونم از خودگذشته باشم و معمولا کسایی باهام در ارتباطن رنجی نمیبینن چون تلاشم بیشتر رضایت ادماییه که برام مهمن تا خودم.

از رهبری کردن خوشم نمیاد و بیشتر دوست دارم هرکاری رو گروهی انجام بدم.

من ارزشمندترم اگر

در مواقعی احساساتی نشم و عجول تصمیم نگیرم.

قدر خودمو بیشتر بدونم و بفهمم رضایت خودم ارجحیت داره تا بقیه.

تو جمع معمولی باشم نه اینکه یا ساکتم یا خیلی پرحرفی میکنم.

دقتم رو روی حرفام و کارام بیشتر کنم تا کنترل اوضاع رو بیشتر در دست داشته باشم

سلیقه بیشتری بخرج بدم و لباسای مرتب تری بپوشم

به فضای اتاقم بیشتر اهمیت بدم و شخصی ترش کنم

من ارزشمند نیستم چون

اراده زیادی واسه تغییر دادن ویژگی های شخصیتی خودم ندارم و معمولا سریع تسلیم میشم از تلاش کردن واسه تغییرش.

چون گاهی بدون اینکه بدونم از مشکلاتم فرار میکنم ولی باید حواسم رو بیشتر جمع کنم و بجای بررسی مشکلاتم تو ذهنم دست به کار شم و یکار واقعی انجام بدم جای یسری تخیلات بدرد نخور.

این ایمان وی بود و اگر روزی در آن شک می کرد دیگر زندگیش معنی نداشت.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید