ویرگول
ورودثبت نام
bizi manir
bizi manir
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

برنامه نویسا جواب بدن لطفا!!! ! ! !

سلام این اولین نوشته ی من توی ویرگوله.زیادم بلد نیستم کتابی حرف بزنم.آره میدونم اینا براتون مهم نیست پس یه راست بریم سر اصل مطلب.

اول از همه بهتون بگم این سوالای خودمه که جوابش رو هم میتونید بخونید و از شما ممنون میشم اگه بهشون جواب بدید.

  1. اگه کسی وقت زیادی داشته باشه(مثلا 4/5 سال) و دقدقه خاصی برای ورود به بازار کار برنامه نویسی نداشته باشه و در نتیجه بخاد توی برنامه نویسی موبایل،وب و دسکتاپ بره جلو و تا جایی که میتونه تمرین کنه بهترین زبان برنامه نویسی براش چیه؟ به نظر خودم سی شارپ چون با زامارین میشه برای اندروید و آی او اس کد زد با خودش میشه برای دسکتاپ و با asp.net برای وب.(البته که به همین سادگی نیست و باید چند تا تکنولوژی دیگه رو یاد گرفت.)ولی با وجود چنین وقت زیادی فکر کنم سی شارپ بهتره.ممنون میشم جواباتون رو بدونم.
  2. یه سوال دیگه هم داشتم،من الان چندین نفر رو میشناسم که برنامه نویسی رو قورت دادن ولی معمولا یا توی یه شرکت بزرگ کار میکنن یا مدیر پروژه هستن.حالا سوال من اینجاست با وجود چنین تجربه زیادی چرا ایده های خودشون رو عملی نمیکنن؟تا کی باید حقوق بگیر یکی دیگه باشن؟من به شخصه اصلن خوشم نمیاد رییس داشته باشم.شاید این افراد سرشون شلوغه،شاید ایده دارن و عملیشم کردن پس چرا ما نمی فهمیم؟شایدم کلا آدمای ایده پردازی نیستن.....

خیلی ممنون بابت خوندن این متن.پاسخ هاتون رو توی بخش کامنت بنویسین لطفا


برنامه نویسیبرنامه نویسی وببرنامه نویسی موبایلبرنامه نویسی دسکتاپشروع برنامه نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید