ویرگول
ورودثبت نام
بلاد فارکس
بلاد فارکس
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

نقش "انگیزه" برای یادگیری فارکس !!

چند وقت پیش یه خانمی زنگ زد که میخوام فارکس یاد بگیرم چیکار کنم ؟

گفتم تشریف بیارید دفتر یه جلسه مشاوره رو براتون میزارم و به سوالاتتون پاسخ میدم ( روال کارم اینجوریه ) بعدش اگه تصمیم گرفتین یاد بگیرین من در خدمتتون هستم .

ایشون در وقت تعیین شده تشریف آوردن جوون بود و از این تیپای امروزی داشت و من شروع کردم به توضیح دادن منتها هر جمله ای که میگفتم ایشون تری میزد زیر خنده !!!

تجسم کنید .

من : بازار های مالی بیست و چهارساعته باز هستن به جز روزهای شنبه و یکشنبه

ایشون : هرهرهرهر چه جالب

من : بهترین سشن های ترید لندن و آمریکا هستن

ایشون : هرهرهرهر چه جالب

من : شما میتونین جفت ارزها طلا نقره نفت و حتی ارز های دیجیتال رو هم معامله کنید .

ایشون : هرهرهر چه جالب

من : مرگ زهر مار کوفت درد رو آب بخندی این چه مدلیه دیگه هی هرچی هیچی نمیگم عه خجالتم خوب چیزیه

ایشون : جان نفهمیدم چی گفتین ( حق داشت نفهمه چون تو دلم داشتم میگفتم )

گفتم : حرفام خنده داره چون همش دارین میخندین

ایشون : هرهرهرهر نه عاتمه ببخشید جسارت شد

یه کم به خودش اومد و اون جوال استخون رو بست

طبق معمول ازش پرسیدم انگیزه شما از یادگیری فارکس چیه ؟

وقتی جواب سوالمو داد میخواستم خودمو از پنجره بندازم پایین !

جوابش چی بود ؟ آها گفت : میخوام فارکس یاد بگیرم تا بتونم کرایه خومو بدم به نظر شما استاد این ماه میتونم رو درآمد فارکس حساب کنم ؟

قیافه من بعد از جواب خانم !!!!

بعد از اینکه از شوک جواب خانم دراومدم گفتم : جان !!!!

شما حداقل بین یک تا دو ماه آموزشتون طول میکشه بعد از اون باید تو حساب های مجازی یا دمو تمرین کنین بعد اگه خدا بخواد و تمام اصول و قواعد فارکس رو رعایت کنین ای شاید دو مثقال سود کنید.

یه جوری نیگام کرد که انگار بهش فحش دادم

گفت : اوه اوه اگه اینجوریه که نمیخوام من میخواستم تا هفته دیگه بتونم کرایه خونمو بدم

حالا نمیشه یه کاریش بکنین ؟

گفتم : خیر امکان نداره

گفت : من عجله دارم تو رو خدا اگه میشه بگین

بهش گفتم نمیشه که امروز آموزش ببینین فردا ترید بزنین پس فردا کرایه خونه بدین

کسیکه بچه میخواد نمیتونه 9 تا زن بگیره یه ماهه بچه دار بشه باید 1 زن بگیره 9 ماه صبر کنه تا بچه دار بشه این پروسه ایه که باید گزروند همینجوری نمیشه که خانم عزیز

با این مثال تخمی ولی واقعی که من براش زدم فکر کنم قانع شد و بعد گفت ببخشید و خداحافظی کرد و رفت

خدایا همه مارو به راه راست هدایت کن

خدایا اگه یه روز خواستیم ساقیمونو عوض کنیم بزن تو سرمون

خدایا مشکلات مالی مردم رو حل کن

آمین

تا درودی دیگر بدرود













فارکسانگیزه یادگیری فارکسبلاد فارکسآموزش فارکسدوره های آموزشی فارکس
خاطرات بازمانده ای از نسل تریدر های قدیمی !!!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید