ویرگول
ورودثبت نام
بلاد فارکس
بلاد فارکس
خواندن ۲ دقیقه·۲۱ روز پیش

چه زمانی نباید ترید کرد ؟؟!


یه هفته ترید کرده بودم و بدو بدو رفتم به استاد نشون بدم ایشون هم بعد از برانداز کردن هیستوری حساب نگاهی عاقل اندر سفیه به من انداخت و پوفی کرد بعد یه کم لبشو گزید و با کلی ادا اطوار دیگه بالاخره به حرف اومد و گفت : این همه ترید تو یه هفته !!

با خودم گفتم الان میگه احسنت ! آفرین بازار رو جر دادی و کلی تعریف و تحسین دیگه ...

ولی فقط یه جمله گفت : این کار فقط از یه دیوانه برمیاد
من اشکریزان و برگریزان و پشم ریزان با دهانی بازمانده چشم دوخته بودم به دهان مبارک استاد باخودم گفتم شاید با من نیست یا شایدم نشئه گی سر صبحه و اینجور چیزا

متا رو بست و گفت : چند دقیقه ای وقت داری ؟ گفتم بله استاد

گفت ببین عزیزم تریدر مثل شاطر نیست که زرت و زرت ترید بزنه باید زمان مناسب مکان مناسب و از همه مهمتر موقعیت مناسب باشه تا یه معامله شکل بگیره !! تو فقط پول اسپرد هایی که دادی رو حساب کن ببین چه مبلغ هنگفتی میشه جان من باید یه ترید درست درمون بزنی و از بازار بیای بیرون نه اینکه دستت روی دکمه سل و بای باشه و هی مثل گیمیر ها تند تند کلیک کنی

خب حالا چه زمان هایی نباید ترید کرد استاد ؟

آها حالا رفتی سر اصل مطلب

کلا تو سه مرحله نباید ترید زد :

1 - وقتی حالت خوب نیست

فرض کن اعصابت خورده با ننه بابات حرفت شده یا پارتنرت ( اون موقع میگفتن دوست دختر یا دوست پسر ) اعصابتو .... کرده

وقتی باجناقت اومده خونت مهمونی یا وقتی جاریت هی داره رو اعصابت راه میره یا طلبکارت گیر داده و یا اصلا مریضی و افتادی تو خونه هزار مورد دیگه

2 - وقتی حال بازار خوب نیست

مثلا یه روز میبینی چارت قاطی پاتیه حرکت های خرکی و نا موزونی داره به دلیل اخبار یهو بازار جفتک میندازه یا اصلا طبق استراتژی شما حرکت نمیکنه یا رنجه و هزار کوفت و زهرمار دیگه

3 - وقتی ساعت بازار نیست

مثلا نصفه شب دستشوییت میگیره حین رفتن به اون مکان هولناک یه سری به چارت میزنی و ترید میکنی خب عزیزم الان واقعا وقت تریده ؟ الله و اکبر برو به .... برس عه چه کاریه


سشن های مناسب برای ترید یکی سشن اروپاست ( 10.5 الی 11 صبح به وقت تهران به بعد تا حدودای ساعت 3 ) یکی هم سشن آمریکا ( از ساعت 5 بعد از ظهر تا حدودای 8 شب )

خلاص !!! 3 نصف شب فقط باید به دستشوییت فکر کنی نه به ترید والله به خدا

این عکس هیچ ربطی نداشت دلم خواست بزنم عه اعصاب نمیزارین واسه آدم









تریدفارکسبازار فارکسبلاد فارکسسشن های معاملاتی
خاطرات بازمانده ای از نسل تریدر های قدیمی !!!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید