ویرگول
ورودثبت نام
Bobex Irani
Bobex Irani
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

چرا عضو خانواده اینما هستم؟

من از آن دسته آدم‌هایی هستم که حوصله قدم زدن با اوج تکنولوژی را ندارم.

البته دوست ندارم این موضوع باعث انزوا و ازدست دادن گروه‌های دوستی شود.

عضو بسترهای متفاوت می‌شوم تا سر سوزنی میدان را خالی نکرده باشم.

هدف خاصی هم ندارم، البته نداشتم، بله این وضعیت تا روز گذشته صدق می‌کرد اما دیروز اینمایی شدم!

دیروز مطمئن شدم که خیلی ساده تر از آنچه می شد فکرش را بکنی، می شود در اوج با تکنولوژی قدم زد.

دوستانم در اینما، فکر همه چیز را کرده‌اند، من فقط یک کار دارم و آن هم لذت بردن از اینمایی شدن است.

حالا، فیلم آموزشی من در بستری پر ترافیک و پربازدید، نه تنها دیده می‌شود، بلکه خریداری هم می‌شود. من جدا از فروش محصول خود، از محل رویت فیلم و لینک معرف خود نیز کسب درآمد می‌کنم.

حالا گروه دوستی من به وسعت یک ایران است، بعلاوه همه ایرانی‌های سراسر دنیا.

من حالا عضو خانواده بزرگ اینما هستم و از این که بیش از 50 وب سایت با رتبه زیر 600 در الکسا با این بستر بی نظیر همراهی و همکاری دارند، به این عضویت افتخار می‌کنم.

تداوم پیشرفت در ابعاد مختلف، چیزی است که اینما به من وعده داده و در همان قدم اول به وعده خود عمل کرده است.

اینما، بستر جذابی برای برنامه نویس‌ها است، آنها به کدهای مختلف دسترسی دارند و حرفه‌ای و در شان علم و هنر خود، درآمدزایی خوبی خواهند داشت.

وبینارها و پخش زنده در اینما از دیگر مشخصات رویایی و منحصر به فرد اینما است.

حالا فیلم مورد نظرم را بارگذاری یا آپلود می‌کنم. فیلم‌های طبقه بندی شده را تماشا می‌کنم. می‌توانم به عنوان یک کارشناس فروش، تبلیغات در اینما را بازاریابی کنم و به کسب درآمد در این زمینه بیندیشم.

فیلم خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به راحتی به اشتراک می‌گذارم، از امکانات پیشرفته اینما استفاده می‌کنم.

اینما به من اعتماد به نفس داده و راه خوب و قانونی برای ابراز وجود در جامعه و عرضه محصولات فرهنگی خود در قالب فیلم آموزشی پیدا کرده‌ام.

تا یادم نرفته بگویم، از شرح وظایف من به عنوان کارشناس تولید محتوا در محل کار، هویت بخشی فردی یا پرسونال برندینگ است.

حالا خیالم راحت است، چرا که عضو خانواده بزرگ آی نوتی هستم، اینمایی شده‌ام و بهترین صفحه برای ارائه بیوگرافی مدیر خود و هویت بخشی شخصی به او را در اختیار دارم.

باورم نمی‌شود، اینما جدا از این که به من در پیشرفت شغلی، برندینگ شخصی، بارگذاری فیلم و اینهمه موقعیت جذاب کمک می‌کند، درآمدزایی بی نظیری را نیز پیشنهاد می‌دهد.

می‌توانم در فروش همکاری داشته باشم و با هر بار کلیک خوردن لینک خود صاحب درآمد آنی باشم.

حالا عضو خانواده اینما هستم و از تصمیم هوشمندانه‌ای که گرفته‌ام، به خود افتخار می‌کنم.

اینما ممنونم.

اینماenamaدرآمدزاییبابک سرانی آذر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید