ویرگول
ورودثبت نام
«برات قوی‌اندام»
«برات قوی‌اندام»
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

?☘️ #هەلبەست: من تو وه‌ندا کریی، تو ل کو یی؟



ڤێ جارێ ته‌ زندی دخوازم

نه‌ د خه‌ون و خه‌یالان و

نه‌ د مه‌جازێ دا.


دخوازم کو وه‌ستیایی بهێیی و

ل ڤێ که‌ڤنه‌کافه‌یێ ل هه‌مبه‌ر من ڕوونی

نه‌ ببشری، وه‌که‌ یا ناڤ خه‌یالان و

نه‌ ب ئاورێن ئه‌ڤیندار ل من بنێری.


دخوازم کورسیا خوه‌ بگوهه‌رینی

بهێیی و ل کێله‌کا من ڕوونی

سه‌رێ خوه‌ یێ وه‌ستیایی دایینی سه‌ر ملێ من و

ده‌وسا «ژ ته‌ هه‌ز دکم»ێ، ببێژی:

«من تو وه‌ندا کریی، تو ل کو یی؟؟؟»


کلۆناریس، هه‌لبه‌ستڤانا یوونانی

وه‌رگێر: به‌رات قه‌وی‌ئه‌ندام

(https://t.me/Kurmancizan)?

Vê carê te zindî dixwazim

Ne di xewn û xeyalan û

ne di mecazê da


Dixwazim ku westiyayî bihêyî û

li vê kevnekafeyê li hember min rûnî

ne bibişirî, weke ya nav xeyalan û

ne bi awirên evîndar li min binêrî.


Dixwazim kursiya xwe biguherînî

bihêyî û li kêleka min rûnî

serê xwe yê westiyayî dayînî ser milê min û

dewsa "Ji te hez dikim"ê, bibêjî:

"Min tu wenda kiriyî, tu li ku yî???"


Klonarîs, helbestvana yûnanî

Wergêr: Berat Qewîendam

(https://t.me/Kurmancizan)

?

? کورمانجی‌زان

?© @Kurmancizan

ادبیات کوردیترجمه کرمانجیکوردی کورمانجیهەلبەستمترجم کرمانجی
مترجم زبان کُردی کُرمانجی و علاقه‌مند به نوشتن (تماس با من در تلگرام با آی‌دی: Telegram ID: @Zinar1986)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید