ویرگول
ورودثبت نام
branding 1400
branding 1400
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

ترکیب تقویم + to do list برای بهره وری بیشتر در کارها


من قبلاً عاشق To Do List ها بودم.

اما اخیراً چیزی یاد گرفتم…

افراد فوق‌العاده موفق از فهرست کارها استفاده نمی‌کنند.

از تقویم استفاده می کنند.

بنابراین، در این پست، می‌خواهم 1) معایب To Do List ها ، 2) جنبه‌های مثبت To Do List ها ، و 3) راهی برای ترکیب To Do List ها با تقویم خود برای روشی مؤثرتر به اشتراک بگذارم.

قبل از هرچیز پیشنهاد می کنم برای خرید سررسید و تقویم رومیزی حتما سری به سایت برگ سبز بزنید.

معایب احتمالی To Do List ها

همان‌قدر که من عاشق نگه‌داشتن فهرست کارها هستم، می‌دانم که این فهرست دارای نکات منفی است.

اولین مشکل این است که فهرست کارهایی که باید انجام دهید ممکن است طاقت فرسا باشد.

شما فقط یک لیست طولانی از وظایف دارید که بر سر شما فریاد می زنند. زیاد است

دیدن همه مشکلاتتان که جلوی چشمتان گذاشته شده اند، استرس زا است، به خصوص اگر زمان کافی ندارید.

دوم، ما تمایل داریم ابتدا ساده ترین موارد موجود در لیست خود را به جای مهم ترین یا فوری ترین آنها انجام دهیم.

ما باید کارهایی را انجام دهیم که می توانیم سریعتر انجام دهیم. حتی اگر بدانیم که این کار باید انجام دهیم.

در نهایت، فهرست کارهای پیش‌فرض فقط یک لیست طولانی از چیزها است که به شما کمک نمی‌کند بین آنچه مهم‌تر است و آنچه می‌توان منتظر ماند تمایز قائل شد.


افراد موفق به جای فهرست کارها از تقویم استفاده می کنند

نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، کوین کروز، درباره مدیریت زمان و بهره وری تحقیق کرده است.


او با بیش از 200 میلیاردر، کارآفرین، ورزشکار المپیک و دانش‌آموز A مصاحبه کرد.


او می نویسد: همیشه از آنها می خواهم بهترین توصیه های خود را برای مدیریت زمان و بهره وری به من بدهند. و هیچ یک از آنها هرگز لیستی از کارهایی که باید انجام دهید ذکر نکرده اند.


افراد موفق Uber از تقویم فریکین استفاده می کنند. خیلی ساده است


مثلا…


ایلان ماسک به طور معروف روزهای خود را در 5 دقیقه برنامه ریزی می کند.

دیو کرپن، کارآفرین و نویسنده پرفروش، بر اساس تقویم خود زندگی می کند.

او به کروزه گفت، اگر در تقویم من نباشد، این کار انجام نخواهد شد. اما اگر در تقویم من باشد، انجام خواهد شد.

میشل اوباما، ریچارد برانسون و کوسه کوسه تانک رابرت هرجاوک همگی از تقویم استفاده می کنند.

میشل اوباما می‌گوید اگر از وقتم محافظت نمی‌کنم، اگر یاد نمی‌گیرم نه بگویم، حتی به بهترین چیزها، حتی به ارزشمندترین چیزها - چون باید بخوابم یا غذا بخورم یا باید وقت بگذارم. ورزش کردن - پس من برای فرزندانم خوب نیستم.

بسیار خوب، پس واضح است: زندگی بر اساس تقویم شما نحوه انجام کارها است.

اما راهی برای ترکیب To Do List ها با تقویم خود برای ایجاد یک روش جدید و فوق العاده وجود دارد.

چیزی که شما را به نیروگاه بهره وری تبدیل می کند…


روش جدید برای استفاده از تقویم و لیست کارهایتان


من شروع به استفاده از روشی کردم که The To-Schedule Method را فراخوانی می کنم.


اینم کاری که من انجام میدم…


من هنوز لیست کارهایم را حفظ می کنم. اما اکنون موارد را از لیست کارهایم به تقویم خود منتقل می کنم.

بنابراین هر زمان که به کاری فکر کنم که باید انجام دهم، آن را در لیست کارهایم قرار می دهم.

سپس، هر زمان که برنامه‌ام را تنظیم می‌کنم، وظایف را از فهرست کارهایم بیرون می‌آورم و آنها را در تقویم خود زمان‌بندی می‌کنم.


بنابراین به جای لیست کارها، به لیست برنامه ریزی تبدیل می شود.


مثلا…


یکی از آیتم های لیست کارهای من این است که آهنگ جدیدم را میکس کنم.


بنابراین من زمانی را در تقویم خود پیدا خواهم کرد و رویدادی به نام آهنگ جدید من را مخلوط کنید و زمان شروع و پایان آن را ایجاد می کنم.

سپس آن را از لیست کارهای انجام/برنامه ریزی من حذف خواهم کرد.

با استفاده از این روش To-Schedule، لیست کارهای من پایگاه داده کارهایی است که باید انجام دهم. و تقویم من جایی است که زمان انجام آنها را پیگیری می کنم.

ترکیب فهرست کارها و تقویم بهترین راه برای انجام کارهای بیشتر برای حرفه موسیقی شماست.

https://www.musicianwithadayjob.com/to-do-lists-calendars/

تقویم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید