ویرگول
ورودثبت نام
Bruxovich
Bruxovich
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

زیبا هستید امّا تو خالی! نمی توان برایتان مُرد!

قبلنا که بچه بودم روزها و شبا پررنگ بودن و کنتراست بالایی داشتن! انقدر بالا که بعضی وقتا که میرم یه سر بزنم به خاطرات اون زمان، ذهنم روشن میشه!

حتما دلیلش این بوده که خیلی چیزها رو ندیده بودم و همین چیزهای جدید هر روز به من تجربه جدید اضافه می کرد که لذت بخش بود و پر رنگ!

تند و تند سال ها پشت هم می گذشت و یه جورایی هر سال برای من مثل یه تقویم شماتیک تو ذهنم بود که با تغییر هر فصل، رنگش یا همون تِمِش عوض می شد ولی هر چی بزرگتر شدم دقت که کردم فهمیدم چقدر هر سال که میگذره بیشتر به سالهای گذشته خودم میخندم و با خودم میگم چقدر مغزه رشد کرده نسبت به پارسال!

انگار هر چی سن بیشتر میشه رشد فکری منم تصاعدی میره بالا و به خودت میای و میبینی چقدر کمرنگ شدی! کنتراسته انگار از بین رفته یا خاطرات جدیدمون انگار یه فیلتر اومده روش.

پس یعنی اگه تجربه های جدید برامون لذت بخش و پررنگ نباشن دیگه، یعنی عاقل تر شدیم؟

نه! فقط فکر کردیم بهتر شدیم چون بهمون یاد دادن اینجوری باشی یعنی دیگه عاقل شدی!

عین خود شهر که وقتی آلوده س یه لایه طوسی رنگ رو همه چیو میگیره، زندگیامون طوسی شده، مهربون نیستیم دیگه، رنگارو یادمون رفته انگار.


What you know about rolling down in the deep?
When your brain goes numb, you can call that mental freeze
When these people talk too much, put that shit in slow motion, yeah
I feel like an astronaut in the ocean!
What you know about rolling down in the deep? When your brain goes numb, you can call that mental freeze When these people talk too much, put that shit in slow motion, yeah I feel like an astronaut in the ocean!



کنتراسترنگعقلastronautocean
...brux...bruxov...bruxovich
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید