ویرگول
ورودثبت نام
سجاد پورجعفری
سجاد پورجعفری
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

بندر هرمز قشم یه نفرر ...

دوست من سلام امیدوارم حالت عالی باشه (:
قطعا این سه شهر جز توریست پذیر ترین شهر های ایران هست
و من در همین رابطه سوالاتی داشتم
خوشحال میشم اگر شما اهل جنوب هستید یا به اونجا سفر داشتید
حتما نظرات خودتون رو با من به اشتراک بزارید

ماسه های رنگی
ماسه های رنگی


من امسال کنکور دارم و دو مرحله کنکور خواهم داد
1- کاردانی به کارشناسی
2- سراسری

به همین خاطر قصد دارم این سه شهر جز انتخاب های من باشه
و در مورده ساکنین اونجا منبع درامد و کسب و کار یا بهتره بگم واسه یه دانشجو اونجا کار هست؟
فرهنگ و اداب و روسم مردم اون منطقه
اگر در مورده دانشگاه های اون منطقه اطلاعاتی دارید حتما بگید
مخصوصا دانشگاه ازاد و غیر انتفاعی

و هرچیزی که فکر میکنین لازم هست در جریان باشم بگید
ضمنا این رو هم اضافه کنم که بنده دوچرخه سوار هستم و اگر اونجا قبول بشم قطعا واسم شیرین خواهد بود و تعریف و تمجید شنیدم از جنوب ولی تا بحال سفر نداشتم متاسفانه ..
ولی بصورت تنهایی سفر زیاد رفتم و دوره کاردانی ام توی یکی از شهر های شمالی بودم..
و تقریبا اشنا هستم با مشکلات و سختی ها
و الان بیشتر اطلاعات مربوطه رو لازم دارم
خیلی ممنون از همگی ...

هرمزگانجزیره قشمبندر عباسهیچ هایکجنوب ایران
طراح وبسایت، کوهنورد و عاشق سفر | cajad.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید