ویرگول
ورودثبت نام
carla davis(همون کورمون استرایک مونث سابق)
carla davis(همون کورمون استرایک مونث سابق)
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

چالش سه هفته/روز اول

 به خدا عکس نداشتم.عکس این بشر رو گذاشتم
به خدا عکس نداشتم.عکس این بشر رو گذاشتم






اینجانب از چند ماه کنج عزلت گزیدگی(همین رو میگن دیگه نه؟)برگشتم و برای اینکه دوباره به نوشتن توی ویرگول(نه توی دفترچم)عادت کنم با یه پرسشنامه اومدم. تادااااا چالش سه هفته نمیدونم تا آخر این چالش بتونم بنویسم.چون به خودم قول دادم هر هفته یه پست بنویسم ولی نه اینکه هر روز! زیادی حرف زدم.همه رو هم بیشتر برای خودم نوشتم😂 ولی اگه تا اینجا خواندید مرسییی

کتابی که بخوای به بقیه معرفی کنی چیه؟

خیلی کتاب ها هستن.نسبت به کتاب های معروف و ترندی که جدید اومدن حس خوبی ندارم ولی از "بخش دی"و "مبخواهم بمیرم اما دوست دارم دوکبوکی بخورم "خیلی خوشم اومد.

هری پاتر که اول و آخر کتاب مورد علاقمه.

کتاب های جان گرین رو خیل دوست دارم(مخصوصا لاکپشت روی لاکپشت(یا زمین بر پشت لاکپشت ها.اصلا هرچی که اسمش رو میزارین)

هملت

کلا کلاسیک هم دوست دارم:

بی خانمان از همش بهتره

جاسوس.سرگذشت یک رقصنده

دزیره

فرانکنشتاین(رمان گاثیک.یسسسسس) سفیدی مرگبار

زیادی زر زدم دیگه

احتمالا پاکش کنم.فعلا

احتملا

ذددزیرهزدددزیرهزدزیره

یددددزیره

فقط مجبورم کن یچی دیگه بنویسم تا بمیرملعنت به تگ های ویرگول و هفت جد و آبادشانچالش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید