ویرگول
ورودثبت نام
carla davis(همون کورمون استرایک مونث سابق)
carla davis(همون کورمون استرایک مونث سابق)
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

چالش سه هفته/روز دوم

بی محتوا
بی محتوا

کسی که وقتی ناراحتی خوشحالت میکنه؟

این سوال رو خیلی از بقیه میپرسن ولی کسی از من نپرسیده بود.

.

.

.

.

.

هیچکس

۱-من بیشتر وقت ها ناراحتی رو درون خودم نگه میدارم و بنظرم مردم به اندازه کافی بدبختی و افسردگی دارن و هیچ نیازی ندارن که منم بیام مشکلات خودم رو اضافه کنم.

۲-من زیاد به کسی اعتماد ندارم (به نظرم نباید به چیزی که خودش فکر میکنه اعتماد کرد.)و هر وقت به کسی اعتماد کردم از ناراحتی هام بر علیهم استفاده کرد.

۳-کسی نبوده که من مدت زیادی باهاش وقت گذرونده باشم.

۴-دلم نمیخواد آدم چسناله کنی به نظر برسم و حال جمع رو بد کنم یا همون یکم رابطه رو بفاک بدم.

عالیه .پرسشنامه زیبا رو با پیچوندن سوالات بفاک دادم.

بدرود(باید این رو میگفتم؟)

خوبمهیچی نیستاوکیهچالشچالش وبلاگ نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید