ویرگول
ورودثبت نام
آژانس هنری چارت
آژانس هنری چارت
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دانلود آهنگ دلتنگی محمد اصفهانی + متن ترانه | Mohammad Esfahani Deltangi


آهنگ دلتنگی با صدای محمد اصفهانی

آهنگساز: بابک زرین

ترانه: علی ایلیا

تنظیم: بهتاش زرین و حامد حسینی

میکس و مستر: محمد فلاحی

پخش جهانی: آژانس هنری چآرت

متن ترانه:

میشد تصویر اون روزای خوبو
توو بارون نگاهت منعکس کرد
یه جوری خالیه جات پیش من که
تموم دنیا دلتنگیمو حس کرد
دلم میخواد شبیه اون قدیما
یه بار دیگه توو آغوش تو جا شم
تو مثل هیشکی توو دنیام نبودی
دلم میخواد من مثل تو باشم
میدونم حال تو خوبه
ولی خب حالم آشوبه
یه دردی هست توی سینم
به دنیا مشت میکوبه
میدونی خیلی دلتنگم خبر داری از احساسم
نبودن دلیل این که تو نیستی نشد واسم
تو واسه من دیگه تکرار نمیشی هنوز جاتو به هیچکسی ندادم
نمیدونی که این دلتنگی سخت چه کارا که نمیکنه با آدم
نمیدونست کسی چه کارا کردیم واسه آرامش هر روز خونه
به این دلتنگی عادت میکنم تا یادت توو دلم زنده بمونه
میدونم حال تو خوبه ولی خب حالم آشوبه
یه دردی هست توی سینم به دنیا مشت میکوبه
میدونی خیلی دلتنگم خبر داری از احساسم
نبودن دلیل این که تو نیستی نشد واسم
میدونم حال تو خوبه ولی خب حالم آشوبه
یه دردی هست توی سینم به دنیا مشت میکوبه
میدونی خیلی دلتنگم خبر داری از احساسم


برای دسترسی به لینک های دانلود و شنیدن قانونی آهنگ دلتنگی با صدای محمد اصفهانی وارد

این صفحه شوید.

همچنین اگر مایل هستید تا آهنگ های خود را در بیش از یکصد و پنجاه پلتفرم معتبر جهانی موسیقی منتشر کنید این صفحه را مطالعه کنید.


* برای پخش آهنگ و آثار خود در ایران و پلتفرم های معتبر موسیقی دنیا شبکه های اجتماعی و وبسایت آژانس هنری چآرت را دنبال کنید:

چآرت در تلگرام

چآرت در اینستاگرام

وبسایت چآرت


محمد اصفهانیبابک زرینآهنگ جدیدموسیقیاسپاتیفای
مرجع پخش و تبلیغات داخلی و بین المللی موسیقی، برگزارکننده رویدادهای هنری، تولیدکننده محتواهایی نظیر تیزر و موزیک ویدیو و گرافیک و...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید