ویرگول
ورودثبت نام
حسین
حسین
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

از تحریم ها بگذر ...

دور زدن تحریم ها
دور زدن تحریم ها


سلام

میخواستم روی سرور با گیت لب کار کنم و طبق معمول از DNS های سرویس ایرانی شکن استفاده کردم ، اما دیدم جواب نمیده و انصافا با توجه به اهمیت کار رفتم تو آمپاس.

رفتم سراغ پراکسی و ssh tunel و این داستان ها دیدم واقعا حوصله ندارم این همه زمان صرف تنظیمات و غیره بکنم. یه جستجویی کردم در اینترنت و دنبال سرویس جایگزین شکن گشتم تا رسیدم به سرویس بگذر.

دستشون درد نکنه ما که راضی بودیم و کار ما رو این سرویس بگذر راه انداخت امیدوارم کار شما هم راه بیفته و اگر بدردتون خورد و یا نظری داشتین برای من اینجا کامنت بگذارین.

رفع تحریمگیت لبشکنبگذرفیلتر
توسعه دهنده، طراح و برنامه نویس. عکاس و فیلم ساز تهران - قم موضوعات این صفحه: #طراحی #گردشگری #آموزشی #معرفی #عکاسی #برنامه_نویسی #طبیعت #رستوران https://changeyourlife.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید