ویرگول
ورودثبت نام
سینما نیوز
سینما نیوز
خواندن ۳ دقیقه·۲ ماه پیش

تیزر دوم فیلم پنگوئن: چه انتظاری از اسپین آف جدید بتمن داشته باشیم

The Penguin Teaser 2 Breakdown: جدیدترین تیزر «The Penguin»، سری آینده مکس HBO، به طرفداران نگاهی عمیق به دنیای تاریک و سنگ‌آلود دنیای اموات گاتهام می‌دهد. این مجموعه که برگرفته از فیلم 2022 مت ریوز به نام «بتمن» است، قرار است در سال 2024 به نمایش درآید و نوید ظهور اسوالد کوبلپات، مستعار پنگوئن با بازی کالین فارل را می دهد.


شهری در هرج و مرج

این تیزر با تصویری ترسناک از شهر گاتهام که در سیل غرق شده آغاز می شود و لحن بدی را برای اتفاقات آینده ایجاد می کند. در حالی که دوربین در خیابان های پر آب می چرخد، صدای پنگوئن را می شنویم که در مورد مرگ کارمین فالکون منعکس می شود. این تصویر بلافاصله بینندگان را به عواقب هرج و مرج می کشاند و به خلاء قدرتی که متوفی برجای می گذارد اشاره می کند.


دشمنی های خانوادگی

این تیزر دو شخصیت کلیدی از خانواده فالکون را معرفی می کند: آلبرتو و سوفیا فالکون. آلبرتو که از مرگ پدرش غمگین است، با پنگوئن روبرو می شود: «پدر من یک هفته است که مرده است. می خواهی مال من را بگیری؟» این تنش یک جنگ قدرت را در خود خانواده فالکون پیش‌بینی می‌کند.


سوفیا فالکون که به عنوان یک شخصیت قوی و مصمم به تصویر کشیده شده است، موضع خود را تأیید می کند: "من دختر فالکون دان هستم، اما او مرده است. خانواده فکر می کنند من شکسته ام. من شکسته نیستم.» عزم او برای بازپس گیری قدرت خانواده اش لایه دیگری از پیچیدگی را به روایت می افزاید.


سرپیچی و قاطعیت

همانطور که پنگوئن کنترل خود را بر قدرت مستحکم می کند، با مخالفت از درون صفوف جنایتکاران روبرو می شود. جانی ویتی به او هشدار می دهد: «پنگوئن! شما برای خانواده کار می کنید. همانطور که به شما گفته شده است انجام خواهید داد.» با این حال، مخالفت صوفیا واضح است: «من اجازه نمی دهم این پیرمردها دوباره مرا کنار بزنند. بنابراین من اکنون از آنها می گیرم. و به زور آنها را به زانو درآورم.»


یک ماموریت انتقام جویانه

جاه طلبی پنگوئن فقط قدرت نیست بلکه انتقام است. او عهد می کند که امپراتوری موجود را از درون منحل کند. "اوز واقعا دنبال چی هستی؟" سالواتوره پرسید. پنگوئن گفت: "من امپراتوری را از درون به بیرون نابود خواهم کرد." این مأموریت حاکی از انتقام گیری عمیقاً شخصی است که اقدامات او را هدایت می کند.


تصدیق پتانسیل

تیزر با اذعان سوفیا به پتانسیل دست کم گرفته شده پنگوئن به پایان می رسد: «می دانی، اوز، مردم تو را دست کم می گیرند، اما نه من. من همیشه می دانستم که تو توانایی بیشتری داشتی.» این خط بر احترام متقابل و جاه طلبی مشترک بین صوفیه و پنگوئن تأکید می کند و زمینه را برای تلاش های ترکیبی آنها برای تغییر شکل منظره جنایی گاتهام فراهم می کند.

لحظات پایانی

تیزر با زاری آژیرها و شلیک پنگوئن با مسلسل به پایان می رسد که به آشوب و درگیری قریب الوقوع اشاره می کند. موسیقی شدت می‌یابد و سپس ناگهان متوقف می‌شود و بینندگان را در لبه صندلی‌هایشان رها می‌کند و مشتاق دیدن چگونگی داستان هستند.


از «پنگوئن» اسپین آف جدید بتمن چه انتظاری باید داشت

سریال «پنگوئن» در HBO Max نوید یک شیرجه عمیق در دنیای اموات گاتهام را می دهد و ظهور اسوالد کوبلپات پس از مرگ کارمین فالکون را بررسی می کند. جدیدترین تیزر شهری ویران‌شده در سیل را به نمایش می‌گذارد و هرج و مرج و جنگ قدرت را در خانواده فالکون نشان می‌دهد و آلبرتو و سوفیا فالکون برای کنترل دست و پنجه نرم می‌کنند. پنگوئن که با میل به انتقام و قدرت هدایت می شود، قصد دارد امپراتوری جنایتکار موجود را از درون برچیند، در حالی که عزم صوفیا برای بازپس گیری میراث خانواده اش پیچیدگی بیشتری می بخشد. منتظر درگیری شدید، سرپیچی و تغییر شکل منظره جنایتکارانه گاتهام باشید که پنگوئن کالین فارل در قلب همه چیز قرار دارد.

پنگوئناسپین آف بتمندانلود فیلمدانلود فیلم 2024
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید