ویرگول
ورودثبت نام
مهدی فارسی
مهدی فارسی
خواندن ۱۰ دقیقه·۳ سال پیش

تبدیل شدن از مشاور مبتدی به مشاور حرفه ای

گاهی برای مشاورین املاک پیش میاد که سرنخ کار را گم می کنند.

حتی با اینکه مدتی ست که فعالیت می کنند و به ظاهر کار را بلد هستند اما قرارداد نمی نویسند و قرارداد نوشتن را فراموش می کنند!.صبح ها به سختی از خواب بلند می شوند …

دوش می گیرند و بی حوصله راهی سرکار می شوندبه دفتر املاک می رسند و یاد این می افتند که باید به چند مشتری و مالک تماس بگیرند و روزهاست که کارشان فقط همینه و نتیجه ای نگرفته اند!!!.

با بی میلی شروع به بررسی آگهی ها در روزنامه و برنامه ی دیوار می کنند اما انگار قدرت تشخیص فایل خوب را از دست داده اند ….

با وقت تلف کردند و دست دست کردن می گذره تا زمان ناهار و استراحت ….بعد از ظهر هم با چندتا مشتری برای سرویس تماس می گیرند اما چون روحیه و انرژی قبل را ندارند نتیجه بخش نیست….و چند ساعت بعد هم در راه برگشتن به خانه به این فکر می کنند که روزی که گذشت چه نتیجه ای داشت ؟!.وچند روز هست که اینگونه می گذرد ؟

چطور باید این روند را پایان دهد و خودش را به خودش و همکارانش ثابت کند؟!.

خبربداینه که اگر به این شرایط پایان ندهیداوضاع بدتر میشود ….

در این محصول راه حل خوبی برای این مشکل داریم….

مشاوری املاک شغلی پویا و سیالی ست مشاور باید جاری و در جریان باشدباید با آموزش در ارتباط باشد تا با انگیزه بماند حتی اگر همه مطالب را بداند
......مسابقه مردان آهنین
قرار داد نوشتن خیلی شبیه به آیتم غلطاندن لاستیک در مسابقه مردان آهنین است ٬چون برای اولین بار جداکردن لاستیک از زمین دشوار است و به زمین چسبیده است ولی وقتی یکبار لاستیک را می غلطانیم بار دوم لاستیک به زمین نچسبیده است و تا حد خوبی از زمین جدا شده است و با انرژی کمتری می توان لاستیک را غلطاند…

اولین قرارداد سخت ترین قرارداد است بعدی ها راحت تر است و مشاوری که اولین قرار داد ماه را نوشته باشد با کمی فعالیت می تواند بعدی ها را به سرانجام برساند.دلایل قرار داد ننوشتن مشاوران مبتدیفقط چند دلیل ساده وجود داره که مشاوران مبتدی به دلیل ندانستن آنها نمی توانند قرارداد بنویسند....

روزمرگی
روزمرگی آفت هر کاری و موفقیت است. اصلا این مورد آفت خوشبخت بودنِ.راهکاری که ما برای این آفت پیدا کردیم برای مشاوران حرفه ای قابل اجرا است چون به درآمد و دلخوش زیادی نیازه داره!!!می دونستید مشاوران املاک حرفه ای درگیر روزمرگی نمی شوند؟!!!

چون به خوبی پول می سازند!به خوبی و با فکر باز فعالیت و کار می کنند!! و بسیار عالی و درجه یک مسافرت می روند و تفریح می کنند !!!به همین دلیل ساده دچار روزمرگی نمی شوند…اما مشاوران مبتدی ماه ها و ماه ها فقط کار می کنند.....

« تنهاراه لذت بردن از کار اینه که با تمام وجود بهش بپردازید و این وجه تمایز مشاوران حرفهای و مبتدی است »......
در یکی از جلسات به طور مفصل درباره راهکارها و روش های قرارداد های پی در پی و شادابی در کار صحبت می کنیم.چگونه با استفاده از این محصول به یک مشاور حرفه ای تبدیل می شویم؟ مشاور املاک حرفه ای بودن یک اصول ثابت و مشخصی دارد.

ما این اصول را در این مجموعه با شما در میان می گذاریم.در این شغل دقیقا می شود آینده یک مشاور املاک را پیش بینی کرد. محاله ممکن یک مشاور اصول مشاوری درست را رعایت کنه و نتیجه نگیره......

? آموزش اصول مشاوری گری املاک و فروش و اجاره مسکن

کارشناسی
یادگیری درست و اصولی کارشناسی به شما این امکان را میدهد که قرار داد های قابل توجهی رو داشته باشیدسرویس و ارائه ملک
ارائه هر چیز ارزش اون رو تعیین میکنه . بارها اتفاق می افته که یک ملک ثابت رو به یک مشتری ثابت مشاوران ارائه میدهند اما فقط یکی از اون ها میتونه اون ملک را بفروشه با اینکه سایر همکاران نتونستن همچین کاری رو کنن.این موضوع نشان از قدرت سرویس و ارائه ملک اون مشاور میده. برای اینکه به مشاور حرفه ای تبدیل شوید باید یاد بگیرید که درست سرویس بدهید.

آگهی و جذب مشتری
آگهی دادن یکی از مراحل مهم جذب مشتری در کار املاک می باشد. در آگهی بسیاری از آیتم ها مهم است که در این مجموعه به دقت درباره تمام جزییات صحبت میکنیم . نوشتن متن درست برای آگهی یکی دیگر از ویژگی های مشاور املاک حرفه ای است ما در این مجموعه نوشتن درست آگهی رو به شما به طور کامل می آموزیم .

یه فایل متنی که شامل نمونه های از پیش نوشته شده هم هست در اختیار تون قرار خواهد گرفت.

تلفن مشاور املاک
ترفند های پاسخ گویی به تلفن و موبایل در شرایط مختلف . نحوه درست پاسخ گویی به تلفن .چگونه مشتری واقعی را پشت تلفن تشخیص دهیم؟

چگونه مالکی که واقعا قصد فروش دارد را پشت تلفن بشناسیم؟چه چیزهایی را باید پشت تلفن به مشتری و مالک بگوییم چه چیزهایی رو نه؟!نشست و اتاق قرار داد
جذاب ترین مکان برای یک مشاور املاک جایی است که مشتری و مالک میخواهند بنشینند و قرار داد بنویسند. در املاک های بزرگ اتاق قرار داد مجزاست تا کسی مزاحم جلسه نشود.ترفندهای جلسه نشست بسیار زیاد است که در این مجموعه به بخشی از اونها که مناسب است برای مشاور املاکی که می خواهد حرفه ای بشود می پردازیم.روش های کار کردن با سرمایه گزار و مشتری های بزرگ . بیان سناریوهای مختلف موفقیت و پولسازی در شغل مشاوری املاک .
یه سوال دارم …

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟عزیزان جویای کار که تجربه فروش در سایر مشاغل را دارند و روابط عمومی مناسبی دارند ٬ مشاوران مبتدی و نو آموزی که اصول اولیه را می دانند و می خواهند ارتقا درآمد داشته باشند ٬

مشاوران حرفه ای و با تجربه مشاور مبتدی هستم آیا این محصول برای من مناسب است؟ ما در این محصول اصول را به صورت کلی بیان میکنیم و بعد به نکات و ترفندهای فروش حرفه ای اشاره میکنیم. اگر هنوز تسلط کافی بر اصول اولیه مشاور املاک ندارید از محصول الفبای مشاور املاک استفاده بفرمایید

من یک مشاور حرفه ای هستم و چند سال تجربه موفق کار در املاک را دارم آیا این محصول برای من مناسب است؟ این محصول دقیقا برای شما تهیه شده و سعی شده که تمام ترفندها و روش هایی که شما را مجهز به قطبی قدرتمند در منطقه کاری تان کند را در این محصول قرار دهیم .

تا به حال به من آموزش درست و کاملی نداده اند آیا این محصول برای من مناسب است؟ اگر تا به حال هیچ آموزشی ندیده اید و به اصول اولیه این کار مسلط نیستید این محصول برای شما مناسب نیست و از محصول الفبای مشاورین املاک استفاده کنید.منظور ما از اصول اولیه یعنی اینکه کارشناسی درست را بلدید ٬ تا به حدی می تونید متن خوب برای آگهی بنویسید ٬ در طول ارائه حضوری ملک به مشتری آداب صحیح را رعایت میکنید ( زمان بندی درست برای صحبت کردن ٬ سوالات به موقع ٬ معرفی درست و کامل )

من در هر ماه ۳۰ میلیون تومان یا بیشتر درآمد دارم آیا این محصول برای من مناسب است؟ به شما تبریک میگیم شما یک مشاور حرفه ای هستید و ما در تلاش هستیم که اعضای مبتدی سایت مان را مثل شما حرفه ای کنیم. این محصول چیزهای جدید زیادی برای شما ندارد و بیشتر شبیه یادآوری هستش برای شما . در حال آماده کردن محصول فروش به سبک چناران پارک برای شما عزیزان هستیم.

این محصول برای شما مناسب نیستچه ضمانتی هست که من از این محصول نتیجه بگیرم؟در صورتی که به آموزه های این محصول عمل کردید و در سال اول صد برابر هزینه ای که کردید بازگشت برای شما نداشت ما تمام وجه شما را بدون هیچ سوالی استرداد میکنیم.

بی تاب هم سخنی با مشاوران املاک حرفه ای و پردرآمد بودم …
اوایل مشاوری ام حدود سال ۹۰  بود  که دانشجو هم بودم و خیلی دوست داشتم پولدار بشم اون زمان در املاک ما حدود ۲۰۰نفر مشاور فعالیت می کردند در۳ شعبهمشاوران مختلف با درآمد های مختلف آن زمان ما یک تابلو هم نصب شده بود به دیوار املاک که هر مشاوری قرار داد مینوشت اونجا اسمش را می چسباندند و تبریک بهش میگفتندچند ماه میشد که شروع کار من گذشته بود و من هر روز نگاه میکردم به تابلو و برام خیلی جالب بود ببینم که هر کی چندتا قرار داد نوشته بعد از یه مدتی اسم هایی که خیلی تکرار میشد را دنبال میکردماز بقیه همکارها می پرسیدم فلانی کیه؟ که این ماه ۱۵ تاخانه فروخته ؟!

املاک ما آن زمان یکی از بهترین املاک های تهران بود و قشنگ متوجه میشدم که املاک های دیگه روی ما حساب میکنند و یه جورایی حتی از مامیترسندمنم زیر اسم این مشاوران و این املاک برای خودم ذوق میکردم که توی این املاک فعالیت میکنم بعد از چند وقت دیگه منم دوست داشتم مثل مشاوران حرفه ای املاک مون قرار دادهای زیادی بنویسم کمیسیون و شیرینی شگفت انگیز بگیرم یادمه اون زمان یکی از مشاوران با درآمدش اسپورتیج خریده بود البته اسپورتیج اون موقع ۷۰ میلیون تومان این حدودها بودخیلی دوست داشتم مثل اون ها باشم کاهی توی راهرو میدمشون و سلام علیک باهاشون میکردم و کلی ذوق میکردم که باهاشون هم کلام شدم.ولی روم نمی شد و اعتماد به نفس نداشتم که برم ازشون بپرسم چطور اینکارو میکنند چطور انقدر خانه می فروشند؟

چطور چند برابر کمیسیون شیرینی میگیرند؟

بعد ۲ یا ۳ سال که خودم هم کار رو یاد گرفتم دیگه باهاشون رفیق شده بودم و همه تفریح هامون دیگه با هم بود . دیگه با هم قرار داد می نوشتیم و کامل یادم رفته بود که چقدر زود به خواسته هام رسیدم.حالا هم می دونم که هزاران هزار مشاور توی کشورمون هستند که آرزوها و رویاهای بزرگی دارند و دوست دارند روی پای خودشون بایستند اما کسی نیست که راه را بهشون نشان بده این محصول را برای اون عزیزان تهیه کردیم.?
مدرس این دوره کیست ؟
من مهدی فارسی هستم از سال ۹۰ در بهترین املاک های تهران و ایران فعالیت کردم .

در بسیاری از ماه ها مشاور اول این املاک ها بودممن با بهترین های بازار املاک ایران کار کردم و ساعت ها درباره مشاوران موفق و پولساز تحقیق کردمدر تمام دوران مشاوریم دنبال جواب این سوال بودم : فرق بین مشاور مبتدی و مشاور حرفه ای چیست؟راهنما و مدرس چندین  املاک در تهران و اهواز۳ تا کتاب آموزشی و چندین دوره حضوری و آنلاین در زمینه مشاوری املاک برگزار کرده امو عاشقانه دوست دارم که تاثیری در زندگی عزیزانی بگذارم که انگیزه و اشتیاق لازم را دارند اما بستر شغلی مناسبی برایشان فراهم نیست.


تو فقط یکبار فرصت زندگی کردن داری، یا به همین روندی که داری ادامه بده و یا یکبار برای همیشه تصمیم بگیر و خودت رو از شرایط فعلی رها کن. من یکبار تصمیم گرفتم و روی تصمیمم پافشاری کردم و امروز نتیجه اون تصمیم رو گرفتم و خدا رو شکر حسرت چیزی رو توی زندگیم نمیخورم  و هر روز به لطف خدا و تلاش خودم پول روی پول هایم میگذارم.......
اصل پارتو
احتمالا اکثر شما این قانون را میشناسید .

طبق این اصل توی هر منطقه ۸۰٪ مشاوران ۲۰ ٪ از کمیسیون های منطقه را میگیرند و ۲۰ ٪ مشاوران ۸۰ ٪‌ کمیسیون منطقه را توی جیب میزارند .

ما در این محصول می خوایم شما را یکی از مشاورانی کنیم که در ۲۰ ٪ پردرآمد بالای جدول قرار دارنددر آخر هم من به عنوان مشاوری که از صفر شروع کردم و تجربیات تلخ و شیرین زیادی در این شغل داشته ام ایمان دارم که اگر خواهان رشد درآمد و مهارت ها هستی این محصول میتونه از مسیری بسیار کوتاه تر تو رو به خواسته ات برسونه.راستی منم کنارتم تا قرار دادهات چندین برابر شه …

سوال داشتی زنگ بزن یا توی تلگرام پی ام بزار برام در اسرع وقت پاسخ میدیم . یا علی الهی روزی تون هزار برابر شهدر این محصول چه خبر است …؟!
? یاد می گیری که درست و اصول فایل یابی ٬ کارشناسی و به قیمت برسونی

?یاد می گیری که فایل ها را درست به مشتری معرفی کنی و مزایای فایل را به مشتری القا کنی

?یاد می گیری فایل ها را به طور حرفه ای آگهی کنی به طوری چند برابر سایر آگهی ها مشتری جذب کنه

?نحوه درست و اصولی ارائه ملک و سرویس دادن را باهات درمیان می گذاریم

?یاد می گیری چطور چند برابر سایرین کمیسیون بگیری و مشتری ها و مالک ها را برای همیشه شیفته خود کنید

?یاد می گیری حرفه ای برای مشتری ها خرید کنید و حرفه ای برای مالک ها بفروشید و پول تخصص تون را بگیرید

?یاد می گیری که آینده کاری تون را مشخص کنید و با برنامه ریزی چند ساله بهش دست پیدا نکنید? در یک کلام …

یاد می گیری مشاور املاک حرفه ای باشی ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمام نکات و مطالب گفته شده قابل اجرا و مطابق بازار ایران است و جالب تر اینکه در همین محصول به صورت عملی و تلفنی اجرا شده است تا شما کاملا متوجه چگونگی اجرای این نکات بشوید


پیج اینستاگرام https://www.instagram.com/kaaaminsta


مشاور املاک حرفه ایمشاور املاک مبتدی
مسئول مجله اینترنتی مشاورین املاک کام ، تمام عشقم تولید محتواست برای اینکه این دعام عملی بشه؛ الهی روزی تون هزار برابر بشه...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید