ویرگول
ورودثبت نام
meysam
meysam
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

بسیاری از مشکلات و دغدغه های یک مدیر سالن زیبایی چه مواردی هستند و راح حل آنها چیست؟

1: چطور می تونم تو شغل خودم برند بشم؟
2: مشتری های سالنم داره کم میشه و نگرانم!
3: مدیریت ضعیفی دارم و دوست دارم مهارت های شخصی خودم رو افزایش بدم
4: نمیدونم برای تبلیغات و جذب مشتری چیکار کنم؟
5: چطوری میتونم پرسنل وفاداری داشته باشم و چطور سو استفاده نکنن
6: بلد نیستم با پرسنل قرار داد ببندم و متعهدشون کنم
7: برای افتتاح سالنم چه اقداماتی رو باید انجام بدم
8: دنبال پرسنل خوبم و چطور میتونم پیدا کنم
9: پرسنلم اصلاً برخورد با مشتری رو بلد نیستن و نمیتونن مشاوره خوبی بدن
10: اگه تو سالن نباشم، مشتری های سالنم کم میشه و سالن خوب اداره نمیشه
11: تو اینستاگرام نمی تونم پیشرفت کنم و مشتریان کمی از اونجا دارم چیکار کنم؟
12: دنبال آموزش اینستاگرامم
13: دوست دارم یک سالنم رو بررسی و تحلیل کنه و مشکلات و نقاط قوت منو در بیاره

و کلی دغدغه و نگرانی دیگه که تلاش می کنیم پاسخ همه این سؤالات و کلی سؤال دیگه رو با ریزترین نکات به روز با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

مشکل از کجاست؟

همین‌الان برای دریافت مشاوره سالن زیبایی خودتان با ما در تماس باشید.

آیدی پیج: shirdel.beautycoach@
021-22445406

09120561585

حسین شیردل

سالن زیباییمشاور سالن زیباییدغدغه سالن زیباییآرایشگاهاینستاگرام
تولید محتوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید