ویرگول
ورودثبت نام
CodeWizard
CodeWizard
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

فشار زندگی روی کدنویسی


تموم آدم های روی زمین دغدغه هایی دارن که باعث میشه برای لحظه ای هم که شده در طول روز اونارو به فکر فرو ببره .

این دغدغه ها اگه قابل حل نباشه روی فرد فشار میاره که خب توی کشور ما هرکسی چند تا از این فشار ها داره که داره برای هرکدوم یک راه حل پیدا کنه

یک آدم جوان فشار های زیادی رو تحمل میکنه مخصوصا اگه خانواده هم پشتیبان اون نباشن و مشکل مالی داشته باشه
فشار درس، کار، پارتنر، پول، پول، پول
اکثر فشار با پول حل میشن شاید بگی نه ولی منم دلیل های خودم رو دارم و تجربه بهم ثابت کرده
برنامه نویسی کاریه که نیاز به تمرکز داره این برای همه قابت شده است
فکر کن تو با مشکلاتی که داری بخوای با تمرکز هفت ساعت با آرامش کد بزنی یکی از چیز های که تمرکزت رو بهم میریزه کند بودن اینترنت هست
مشکلات با کارفرما هم هست در صورتی که بتونی پروژه بگیری
مشکلات خانوادگی از اون چیز هاست که نمیشه پنهانش کرد تا ته عصب های مغزت درد رو احساس میکنی
فکر راه حل براش میگردی ولی متاسفانه راه حلی نداره :)

بهرحال نمیشه هیچ کاری نکرد باید کارت رو انجام بدی
تجربه خودم برای این شرایط این هست که سعی میکنم که برم پیاده روی، کتاب بخونم یا بنویسم و سیگار بکشم فیلم دیدن هم از اون کارهاست که باعث میشه حواست از اون مشکل پرت بشه ورزش کردن رو یادم رفت بگم که قشنگ باعث میشه خالی بشی
موقعی که آروم شدی و تمرکزت رو بدست آوردی میتونی کد بزنی هم کدهای با کیفیت تری داری هم باگ ندارن

این نوشته نمیدونم برای چی نوشتم شاید خواستم یخورده فشار های زندگیم رو اینجا خالی کنم فشار های که دارن بیشتر میشن و منو تو خودشون غرق میکنن میدونم که توی این مشکل تنها نیستم و خیلی های دیگه هم مثل من این مشکلات رو دارید ولی بلاخره فشار های زندگی ما هم کمتر میشه
کنار فشار ها کدتون رو بزنید و یک فاک گنده به این دنیا بدید
اگه برنامه نویسی میکنید یا علاقه دارید یاد بگیرید برام کامنت بزارید که گپ بزنیم
اسمم CodeWizard هست و این متن دلی بود







برنامه نویسیافسردگیپولکدنویسیایران
"برنامه‌نویس علاقه‌مند به کتابخوانی و شکوفایی در دنیای کدنویسی."
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید