ویرگول
ورودثبت نام
codingtools
codingtools
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دانلودر تمام عیار - گوگل اکستنشن

سلام رفقا

امروز میخوام یه اکستنشن جذاب معرفی کنم که فکر میکنم خیلی باهاش حال کنین

یه مدتی بود که دنبال یه اکستنشن گوگل کروم بودم که از همه جا بتونم باهاش ویدیو دانلود کنم و برای هر چی نرم دنبال دانلودرش بگردم

مثلا برای دانلود از یوتوب نرم یه سایت دانلودر برای یوتوب بگردم یا برای اینستاگرام نرم دنبال سایت دانلودر بگردم . خلاصه سرتون رو درد نیارم بلاخره یه اکستنشن پیدا کردم که همه سایت ها رو ساپورت میکنه . من خودم اینارو تست کردم و اوکی بود : اینستاگرام / یوتوب / تیک تاک / توییتر

فقط یه نکته :

واسه دانلود حتما باید وارد لینک همون پست بشین و بعد روی آیکون اکستنشن کلیک کنین و لینک های دانلود رو بگیرین . درواقع اینجوری کار میکنه که اگه نیازه به کپی کردن لینک نداره . فقط کافیه توی لینک همون ویدیو یا پست باشین . همین .

اینم لینک دانلودش

https://chrome.google.com/webstore/detail/video-extractor-2023/amaclpbilmhejmhbgnapdilnllhkpbej?hl=en&authuser=0

دانلودر اینستاگرامدانلود از یوتوبدانلود از تیکتاکدانلود از توییتر
Senior Fullstack Developer
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید