ویرگول
ورودثبت نام
بلاگ خاکستری
بلاگ خاکستری
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

دود بازیگر اصلی تمام فیلم های ایرانی !

سلام و درود خدمت همه خاکستریای من ، بنده بلاگر خاکستری هستم و در این مطلب از بلاگ خاکستری اومدیم که بازیگر اصلی و کوشولوی همه فیلم و سریال های ایرانی رو بشنااااسیم

خب چرا منتظرین معرفی میکنمممم و اون کسی نیست جز

دوووووود

آری درست شنیدی دود ! حالا از سیگااار بگیر تا مواااد و هر چیز دیگه ای !!!

ببینین دوستان من مشکلی با حجاب و این مسائل ندارم و حتی با خود سیگارشم مشکل ندارم !

ولی هر چیزی یه حد و اندازه ای داره ! تو فکر کن یه سریال درست میکنی که 100 قسمته و 100 قسمتش توی خونست، هر روز صبح بانو بیدار میشه غذا درست میکنه و بعد میخوابه و روز بعد و این تکرار میشه و خسته کننده و حال بهم زن !

این مورد نیز درمورد دود هم صدق میکنه، الان توی اکثر سریال های ایرانی مثل پوست شیر یا حتی این قهوه ترک و زخم کاری و شهرزاد و توی این سریال های کمدی هم بخوام بگم مثل سیاهچاله و و و اصلااا ماشالا هرچی بگم کم گفتم، توش دود و مواااد به وفور یافت میشه

ببینین راه دوری نریم، بریم به سمت ترکیه خودمون ?? من الان بالای 100 تا فیلم و سریال ترکی دیدم ولی تو هیچ کدومشون اندازه این سریالای ایرانی دود و مواد ندیدم !!!

چرا از 1 ساعت؛ یک فیلم باید 30 دقیقش آدمایی باشن که مشغول دود بازی هستن !

خلاصه من دیگه نمیخوام حرف بزنم چون ریده مالیه کلا !!!


اصلا از این به بعد به من بگین بلاگر دودی چون من خاکستریم و هم رنگ دود !!!!

در آخر میخوام یه انتقاد کنم و این مسئله رو ببندم:

ببینین من مخالف هیچ چیزی نیستم، بلکه موافقم ولی هر چیزی زیادش بده !

اصلا ببینین، هر کشوری با آثار هنریش میاد و فرهنگ خودشو به سایر کشور ها منتقل میکنه، بعد ما آثار هنریمون شده دود و هزار مدل مواد دیگه !!! من واقعا نمیفهمم ولی وضعیت اینه متاسفانه ...


اصلا از دودم بگذریم، من احتمالا پست بعدی رو میخوام به حال بهم زن ترین فیلم تاریخ سینمای ایران (از نظر خودم) و اون چیزی نیست جز برادران لیلا یعنی من نمیدونم حرف بزنم میگن این بلاگر خاکستری شروع کرد حرف زدن و انتقاد های الکی کردنننن ! ولی میخوام بگم که این چه وضعشه 99 درصد فیلم این بابا اسماعیل جورابلو داره یا میشاشه یا میرینه تو فیلم، ینی حالم بهم خورد از دیدن این فیلم ...


کلام آخر، آقای کارگردان و نویسنده ایرانی؛ لطفا یه بالانس توی سریال و فیلمت قرار بده که انقد دود و سیگار توش زیاد نشه و خارج از اندازه نشه ...


خب دیگه تا بیشتر عصبانیتم رو سر این نوشته خالی نکردم اینو و ببندم و دیگه فقط میگم

فعلا خداحاااافظ

دودبازیگر اصلیفیلم های ایرانیبلاگر خاکستریبلاگ خاکستری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید