ویرگول
ورودثبت نام
بلاگ خاکستری
بلاگ خاکستری
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

کنکور تمام !


بله درست شنیدی کنکور تمامِ ! این یک کلیک بیت نیست و کافیه با من همراه باشی تا بدونی چی میگم

خب بزار با چند تا سئوال شروع کنیم:

  1. تا الان چند بار معلم بهت نمره داده؟
  2. تا الان چند بار به مدیر پول دادی تا بهت نمره بده؟
  3. تا الان چند بار به بهونه قبولی توی امتحانا و کسب نمره بالا کلاس خصوصی رفتی؟

ببینین دوستان بحث ما سوابق تحصیلی است، که در هر دو صورت برای داوطلبا ضرره !

ببینین اینطور شده که تو الان قبلا یه دغدغه داشتی و اون فقط سئوالات چهار گزینه ای کنکور بود !

ولی الان امتحانات نهایی به بلا های جون ما اضافه شد !

قبل تر ها میگفتن تو دیپلمتو بگیر و بعد بچسب به کنکورت، ولی الان اگر نتونی معدل دیپلم خوبی داشته باشی قطعا توی کنکور بهم میریزی، حرف من اینجاست که این کار سازمان سنجش داره عامل افزایش بیکاری جوانان و همچنین کاهش سطح تحصیلات اکادمیک میشه !

ولی در عوض باعث خوشحالی دسته ای به نام


موسسات کنکوری میشه


چراااااااااا


چون این عزیزان قراره از این به بعد بجز پکیج های زارتان زورتان کنکوری ک اینو حذف کن اونو بکششششش، اینو بکن اونو نکن؛ وارد فااااز آموزش دروس امتحانااات نهایی بشیم !!!!!!!!!!!

با تاکتیک های استراتژیک و حرفه ای و مدررررن !

واقعا مسخرس ...


شاید این کلمه ای که میگم زشت باشه ولی توی " کنکور ریده شده ! " به نظر من دیگه درس خوندن اون ارزش سابقو نداره ! نمیخوام بگم درس نخونید ! نههه ! درس خوندن خیلی مهمه ! ولی اون موقع ک دروس عمومی هم بودن و کنکور کلا جدا از مدرسه بود، سهمیه جانبازان هم سر بحث بود !


من اینجا اعلام میکنم اگر سازمان سنجش به دنبال رعایت عدااالت هست ! بیاد و سهمیه ها رو جمع کنه و هیچ کس سهمیه نداشته باشه !!!


بیاد معدل رو برداره و ملاک رو بزاره فقط جلسه آزمون و تمام !

نه اینکه داوطلب ما بیاد فکر کنه، که پسر عموش که باباش جانبازه میتونه درصد بیشتری بگیره و یا شاید رتبش بهتر شه !!!!


واقعا عصبانی شدم و دیگه نمیخوام این حرفا رو ادامه بدم، چون واقعا عصبانیم کردن و بلاگر خاکستری شما رو با یک سخن از امیر کبیر ول میکنه و میره تا بعدا !


ی روزی میان پیش امیر کبیر بش میگن، سلطون تو چطور توی دولتت فساد نیست !، امیر کبیر بش میگ ببین من دزدی نمیکنم و به همین ترتیب اجازه نمیدم دستیارم دزدی کنه، دستیارم چون از اینکه نمیتونه دزدی کنه، فشار میخوره و نمیزاره پایین دستیش دزدی کنه و این روال به این ترتیب پیش میره ...


سه نقطه پایان ...

کنکورتمامکنکور تمامبلاگ خاکستریبلاگر خاکستری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید