ویرگول
ورودثبت نام
Ali Akbar Azizi
Ali Akbar Azizi
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

های وب، دیجی کالا، ایرانسل. مشکلات من در طی یک هفته!

جالبه، کلا مسائل و مشکلات این شرکت ها رو هیچ کس نیست پاسخگو باشه، حداقل یکم احترام بزارید به مشتری!

های وب

من درخواست تغییر خط تلفن دادم. یک هفته بعد تماس گرفتم و پیگیری کردم و به من گفتن به علت نقص مدارک، نامه شما از مخابرات برگشت خورده. جالبه، به ما میگن ما زنگ میزنیم، ولی هیچکسی زنگ نزد که من زودتر پیگیری کنم.

خب من رفتم مخابرات و گفتند مشکلی نداره خط شما.

دوباره تماس گرفتم و دوباره نامه رانژه خط رو زدند و بدون مشکل خطم وصل شد.


های وب سیاست خیلی خنده داری پیش گرفته. به پشتیبانیش فنی نمیتونی زنگ بزنی، زنگ میزنی درخواست ثب میشه و بهت زنگ میزنن! وای خدا! اگه زنگ بزنن!


خطم رانژه شد ولی اینترنت من قطع، پنلم رو بسته بودن! من تماس گرفتم، گفتن خط شما رانژه نشده. حالا بیا ثابت کن آقا خط رانژه هست! مگه قبول میکنن! میگن اینجا نزده، مطمئنی چراغ مودم روشنه؟ والا ادم میمونه چی بگه! از طرفی هم بخش فروش بودن گفتن درخواست میزنیم تماس میگیرن.

هیچی دیگه 48 ساعت صبر کردم، تا یکی زنگ بزنه تیک فعال سازی پنل رو بزنه!!

حالا خط وصل شد، داستان نویز!

- اقا خطم نویز داره.

+ باشه باید بری سره خط دوباره درخواست بدی تا ما با شما زنگ بزنیم.

- آقای عزیز، شما 48 ساعت طول میکشه زنگ بزنی، من برم 48 ساعت سره خط منتظر باشم؟ لطف کن قطع کن الان میرم پایین

هیچی بدو بدو رفتم پایین مودم رو هوا آویزون، تلفن قطع شد!

حالا من زنگ میزنم میگم اقا داستان اینه منو وصل کن پشتیبانی فنی، طرف میگه نمیشه باید درخواست بدی.

هیچی دوباره زنگ زدم یه نفر گوش داد بالاخره به حرف من این مدت، گفت به ارشدم میگم تا بررسی کنه.

بعد 20 دقیقه زنگ زد و بررسی نویز رو انجام داد، نامه زد برای بررسی نویز از مخابرات.

-اقا کی معلوم میشه تکلیف من؟

+72 ساعت کاری طول میکشه جوابش بیاد، شما فقط برو اینترنت بخر، بستت تموم شده!

بعد 72 ساعت خبری نشد، زنگ زدم اقا چی شد؟ جواب نیومده هنوز!

باشه!

روز بعد:

+اقا چی شد؟

-جواب اومده، پنل رو اپدیت کردن نمیتونیم ببینیم!!

+جان؟؟

-نمیشه دیگه، یه تایم دیگه زنگ بزن

+کی زنگ بزنم

-هنوز اعلام نکردن کی درست میشه!!!!

+خب الان چیکار کنم؟ میگید یه تایم دیگه، خب کی زنگ بزنم؟

-زنگ بزن حالا معلوم میشه!

هیچی یه روز دیگه صبر کردم، اقا درست شد؟ نه هنوز مشکل داره. میشه دید خطت نویز داره ولی نمیشه!

بالاخره ساعت 12 شب زنگ زدم یکی چک کرد.

-خطت نویز از مخابرات داره کاری نمیشه کرد

+خب سرویس رو جمع کنید هزینه من رو پس بدید

-اخه درخواست نویز خط شما بازه، باید بخش فنی پیگیری کنه!

+شما کی هستید الان مگه؟

-بخش فنی دیگه!

+عجب، چقدر طول میکشه؟

-24 ساعت

24 ساعت 24 ساعت 24 ساعت، بالاخره 3 روز شد.

+اقا چی شد؟

-درخواستتون هنوز چک نشده

+من میخوام شکایت ثبت کنم از شما

-وارد پنل بشید از اونجا بزنید

ساعت 11:55 شب! وارد پنل ثبت شکایت و تصویر زیر


من دوباره تماس گرفتم، اپراتور: ساعت کاری شرکت پایان یافته! تعداد افراد در صف انتظار 72 نفر! ساعت شده بود 12:01!

رفتم تو سایت بخش تماس با مدیران، فرم رو میزدم صفحه سفید میشد

رفتم صدای مشتری ثبت شکایت، ثبت شد بالاخره، ولی کد رهگیری رو میزنم چیزی نشون نمیده!


نخرید اقا! های وب نخرید، من چندین ساله دارم و بعد این همه مدت اینجوری باهاتون رفتار میکنن!



های وبهای وب نخریداینترنتadsl
برنامه نویس در نوین هاب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید