ویرگول
ورودثبت نام
Crypto Review
Crypto Review
خواندن ۷ دقیقه·۳ سال پیش

بَت من و جوکر ، فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر و توکن های NFT !!

بَت من و جوکر ، فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر و توکن های NFT !
بَت من و جوکر ، فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر و توکن های NFT !
https://virgool.io/@cryptogirl/airdrop-polkastarter-tusmfabgqsm0
https://www.aparat.com/v/fJCWd

بَت من و جوکر ، فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر و توکن های NFT !!

دیشب فیلم فوق العاده ی چهار ساعته ی (لیگ عدالت به کارگردانی زک اسنایدر) را دیدم ( 2021 Zack Snyder's Justice League ). با وجود اینکه در سال 2017 ورژن قبلی این فیلم را دیده بودم و زیر و بم داستان را میدانستم، اما باز هم مشتاقانه به تماشای ورژن ِ 2021 زک اسنایدر نشستم و چهار ساعت تمام میخکوب شدم! بت من، جوکر، سوپر من، واندر وُمَن، آکوآ من، فلش(بری آلن) و... شخصیت های دوست داشتنی DC هیچوقت برایمان قدیمی نمی شوند! طرفدارانِ قهرمان ها و ضدقهرمان های دی سی(از کوچک و بزرگ، کودک تا نوجوان و جوان و پیر)، سالهاست وفادارانه مجموعه های دی سی را دنبال می کنند و از دیدن تک تک صحنه هایی که این کارکترها خلق میکنند، دیوانه وار هیجان زده می شوند و لذت می برند.

در انتهای فیلم لیگ عدالت به کارگردانی زک اسنایدر، می بینیم که 5-6 دقیقه به داستان فیلم اضافه شده و آن دیالوگ هایی است که بین جوکر و بت من رد و بدل می شود. (بن افلک) در نقش بت من و (جرد لتو) در نقش جوکر این بار هم عالی ظاهر شدند. جوکری که در این 5 دقیقه از جرد لتو دیدم، کاملا با جوکری که در فیلم جوخه ی اعدام Suicide Squad 2016 بود، فرق داشت. جرد لتو، بسیار پخته تر، جذاب تر! و با تسلط بیشتری بر نقش خود جوکر را بازی کرد و به راستی غافلگیر شدم! (شاید ما جرد لِتو را در سال 2016 زود قضاوت کرده و دست کم گرفته بودیم. چرا که جراد لتو، 5 سال بعد از جوخه ی اعدام، توانست با کمک زک اسنایدر روی دیگری از جوکر را به ما نشان دهد که نشان از پتانسیل بالای بازیگری لتو است. او در این سالها روی مهارت بازیگری اش حسابی کار کرده و به نظر میرسد که نقش جوکر را اینبار عمیقا درک کرده است.) من این 5 دقیقه ی فوق العاده و پُر از رمز و راز را که با نقش آفرینی زیبای دو بازیگر توانمند صورت گرفت، بیش از ده بار دیدم! هر خط از این دیالوگ 5 دقیقه ای، یک داستان عمیق از گذشته را در دل خود دارد. و چطور جوکر و بت من در دقایق حساسی که جان همه درخطر است، به روی زخم های گذشته ی یکدیگر انگشت میگذارند و یکدیگر را از لحاظ روانی تحت فشار قرار میدهند، بسیار هیجان انگیز بود.

جرد لتو Jared Leto برای بار دوم در نقش جوکر ظاهر شد. بار اول فیلم جوخه ی اعدام 2016، بار دوم فیلم لیگ عدالت ورژن زک اسنایدر2021
جرد لتو Jared Leto برای بار دوم در نقش جوکر ظاهر شد. بار اول فیلم جوخه ی اعدام 2016، بار دوم فیلم لیگ عدالت ورژن زک اسنایدر2021

پس از اتمام تماشای فیلم لیگ عدالت، ابتدا فکر میکردم که فقط من هستم که اینطور هیجان زده ورژن جدید یک فیلم با داستان تکراری را تماشا کردم و حتی 5 دقیقه ی آخرش را ده بار متوالی برای خود پخش کردم، اما وقتی به شبکه های اجتماعی و یوتیوب و فن پیج ها سر زدم، دیدم تمام دنیا به تحسین زک اسنایدر و کارکترهای دی سی نشسته اند و حتی برای آن 5 دقیقه ی انتهایی، بیش از 50 فیلم بیست دقیقه ای تحلیلی وجود دارد که توسط طرفداران جوکر و بت من تولید شده است! (آن هم فقط در هفته ی اخیر!)

چرا از کودک تا بزرگسال، اینقدر بت من را دوست داریم؟ چرا تا این اندازه سوپر من را دوست داریم؟ چرا ما حتی جوکر که ضدقهرمان است، دوستش داریم؟!!!
قهرمانان و ضدقهرمانان دی سی هرگز قدیمی نمی شوند !
قهرمانان و ضدقهرمانان دی سی هرگز قدیمی نمی شوند !
آیا میدانید واژه های (بت من/ سوپرمن/ جوکر و..) بیش از 35 میلیون بار در ماه در یوتیوب جستجو می شوند ؟بیش از 27 میلیون پست با هشتگ بت من #batman در اینستاگرام وجود دارد! و این عدد برای واژه های جوکر #joker و سوپرمن #superman بیش از 13 میلیون پست می باشد.

من این دوست داشتن و علاقه به قهرمانان و ضدقهرمانان دی سی، را (پتانسیل بزرگی) می دانم! پتانسیل بزرگی که بخشی از آتشِ صنایع مختلف (صنعت گیمینگ، صنعت سینما و بازار ارزهای دیجیتال!) شعله ور نگه داشته است. این روزها با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال در بین مردم جهان، استقبال بی نظیری نیز از توکن های غیرمثلی Non-Fungible Tokens صورت گرفته است.

توکن های غیرمثلی(توکن های اِن اِف تی NFT Tokens) برای خرید و فروش آثار هنری، عتیقه جات، کارت های بازی، موزیک، گیم، نمادهای قهرمانان و کارکترهای مختلف، دیجیتال آرت و دهها مورد دیگر استفاده می شود.

بسیاری از توکن های NFT در 2 ماه اخیر افزایش قیمت چندبرابری و سریعی را تجربه کردند و توانستند خود را در جدول ارزهای دیجیتال بالا بکشند. چرا که حجم زیادی از سرمایه گذاران که از پتانسیل بالقوه ی رشد چند ده برابری این توکن ها باخبر بودند، به این بازار هجوم آورده و مشغول سرمایه گذاری هستند. (نکته ی جالب توجه این است که حتی در روزهایی که بازار بیت کوین و اتریوم و رمزارزهای دیگر ریزشی و قرمز است، می بینیم که روند بسیاری از این توکن های NFT سبز و صعودی هستند و مردم مشتاقانه به خرید و فروش این توکن ها می پردازند.)

 Chiliz(CHZ)و  ECOMI(OMI)و  Ethernity(ERN)توکن های ان اف تی رو به صعود و محبوب این روزها ؛
Chiliz(CHZ)و ECOMI(OMI)و Ethernity(ERN)توکن های ان اف تی رو به صعود و محبوب این روزها ؛

این روزها دهها توکن NFT با پروژه های مختلف مشغول گسترش خود و رقابت با یکدیگر هستند. برای مثال، یکی از توکن های NFT که در تاپ جدول توکن های ان اف تی قرار دارد، پروژه ی ECOMI(OMI) می باشد. ECOMI یک پلتفرم دیجیتال دارد و یک اَپ فعال به نام VeVe (وی وی) دارد. آثار هنری دیجیتال بت من، سوپرمن، هارلی کوئین، واندر وُمن، اولترا من و غیره در این پلتفرم از طریق توکن های ای کومی ECOMI(OMI) به فروش می رسند. توکن غیرمثلی ای کامی ECOMI، در صرافی های گوناگون خرید و فروش می شوند. پیش بینی شده است که تا پایان 2022، با استقبال بی نظیر مردم از ارزهای دیجیتال و به ویژه توکن های NFT، قیمت توکن های NFT چند ده برابر بشود. و سرمایه گذارانی که با مطالعه و تحقیق، زودتر وارد این عرصه شوند، در آینده منفعت بیشتری خواهند برد.

شاید جالب باشد که بدانید برای توکن غیرمثلی NFT حتی کیف پول سخت افزاری و موبایلی هم طراحی کرده اند! که هم توکن های ERC20 و هم توکن های ERC721 را ساپورت میکند!
شاید جالب باشد که بدانید برای توکن غیرمثلی NFT حتی کیف پول سخت افزاری و موبایلی هم طراحی کرده اند! که هم توکن های ERC20 و هم توکن های ERC721 را ساپورت میکند!
با توجه به اینکه همیشه برای قهرمانان دی سی طرفداران و علاقه مندان وفادار زیادی وجود دارد، توکن ECOMI و توکن های NFT دیگر با پروژه های مشابه، پیوسته پتانسیل رشد و گسترش دارند.

البته کاربرد مجموعه توکن های NFT در پروژه های گوناگون، بسیار گسترده تر است و در این پست ما فقط به ECOMI اشاره کردیم. (به توضیح سایر توکن های NFT همانند تتا Theta، چیلیز Chiliz، انجین کوین Enjin Coin، دی سنترالند MANA، اترنیتی چین Ethernity Chain و غیره که هر کدام پروژه ها و کاربرد به خصوصی دارند، در مقالات دیگری خواهم پرداخت.)

توکن های جذاب NFT و پتانسیل چندبرابر شدن آن ها در بازار کریپتوکارنسی
توکن های جذاب NFT و پتانسیل چندبرابر شدن آن ها در بازار کریپتوکارنسی

چنانچه علاقه مند به ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و خرید و فروش توکن های NFT هستید. به طور ساده و مختصر و مفید؛ بایستی در یک صرافی ایرانی (همانند نوبیتکس) و یک صرافی خارجی( همانند بایننس، کوینکس و...) ثبت نام کنید. با خرید اتریوم! Ethereum از این صرافی ها و انتقال آن به کیف پول متاماسک(موبایل و یا افزونه ی مرورگر)، و سپس اتصال کیف پول متاماسک به صرافی غیرمتمرکز معروف (یونی سوآپ) قادر خواهید بود، که توکن های NFT را خرید و فروش کنید. (در پست های بعدی این فرآیند را کامل توضیح خواهم داد.)

در حال حاضر در صورت تمایل، برای آسانی کار جهت خرید اتریوم(توکنی که برای خرید NFT ها در صرافی یونی سوآپ لازمتان می شود) با قیمت مناسب و کارمزد کم، می توانید ثبت نام خود را در صرافی بین المللی کوینکس انجام دهید.، که از طریق لینک زیر می توانید به پست آموزشی آن مراجعه کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی بین المللی کوینکس (ساده و سرعتی) : https://b2n.ir/coinexreg

علاقه ی ما به بت من و جوکر و سوپرمن، می تواند برایمان سودآوری مالی داشته باشد!
علاقه ی ما به بت من و جوکر و سوپرمن، می تواند برایمان سودآوری مالی داشته باشد!

شاد و سلامت و پرسود باشید!

https://virgool.io/coinex4u/coinexguidancebooklet-vjhz7niowe4r
کدهای تخفیف کارمزد در هنگام ثبت نام در صرافی کوینکس CoinEx
کدهای تخفیف کارمزد در هنگام ثبت نام در صرافی کوینکس CoinEx

مشاهده ی فیلم (کپسول آموزشی صرافی کوینکس CoinEx (کامل ترین و جدیدترین ویدئوی آموزشی) ) در آپارات:

https://www.aparat.com/v/2aO49
زک اسنایدر لیگ عدالتجوکر و بت منجوکرnft tokensتوکن های غیرمثلی nft
نکات آموزشی و تازه ها پیرامون دنیای جذاب ارزهای دیجیتال | ارتباط با من: minaahmadian39@gmail.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید