ویرگول
ورودثبت نام
متین افضلی
متین افضلی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

فروش تتر به بالاترین قیمت - فروش تتر در ایران

همه‌ی کسانی که به نوعی در بازار رمز ارزها ترید میکنن احتمالا اسم تترلند رو حداقل یکبار شنیدن.این صرافی به صورت اختصاصی فقط به خرید و فروش تتر میپردازه و هیچ رمزارز دیگه ای نداره. یه ترفندی وجود داره که بتونید تتر رو گرونتر به تترلند بفروشید :)
حتما براتون پیش اومده که بخواید درامد دلاری تون رو نقد کنید یا تتر بفروشید من با خیلی از سایت‌ها کار کردم مثل ایرانیکارت نوبیتکس اکسچنجینگ تترلند آبان تتر و....‌
در مورد نرخ خرید و فروش هر از گاهی پیدا میشه صرافی ای که نرخ بهتری بده ولی در ۹۹٪ اوقات بهترین نرخ خرید و فروش رو من در تترلند دیدم.

امروز یه ترفندی رو میخوام بهتون آموزش بدم که بتونید تتر رو گرونتر بفروشین. تا جایی که من متوجه شدم تترلند با یک گروهی که یکی از بزرگترین و قدیمی ترین گروه های کریپتوکارنسی ایران به اسم اسمارت مانیه همکاری میکنه و یک کد تخفیف انحصاری به کاربرانشون ارائه داده که هر زمان بخوان تتر بفروشن بتونن ۳۰ تومن گرون تر روی هر تتر قیمت رو افزایش بدن که چیزی حدود ۳۰درصد کارمزد کمتر میشه! این عدد شاید کم بنظر بیاد ولی اگر در دراز مدت ازین کد استفاده کنین خییییلی عدد بزرگی میشه فرض کن روی هر ۱۰هزار دلار شما ۳۰۰هزار تومن بالاتر داری میفروشی (یا کارمزد کمتری میدی) و بنظرم ارزش داره از این کد استفاده کنیم.

این کد تخفیفیه که من از گروه اسمارت مانی برداشتم و میتونید ازش در فروش تترهاتون و نقد کردن درامد دلاریتون استفاده کنین / کد تخفیف: SMART-MONEY

برای استفاده از کد تخفیف اول داخل گوگل سرچ کنید تترلند بعد وارد سایت بشید و در زمان فروش یه مرحله ای هست ازتون میپرسه کد تخفیف دارید یا نه که کد بالا رو وارد میکنین تا تخفیف لحاظ بشه.

امیدوارم این ترفند به کارتون اومده باشه.

فروش تترفروش تتر به بالاترین قیمتبلاک چینتترلند اسمارتمانیتترلند اسمارت مانی
سلام من متینم و چند سالیه تو حوزه رمزارزها فعالم اینجا سعی میکنم اگه ترفند بدرد بخوری دیدم بزارم.ممنون میشم منو دنبال کنید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید