ویرگول
ورودثبت نام
دوران جدایی و تنهایی
دوران جدایی و تنهایی
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

کار هایی که باید بعد از جدایی و کات یا خیانت انجام بدی


پارت اول

سلام عزیز دلم که تازه جدا شدی و ناراحتی! دورت بگردم رفیق! میخوام یکسری راهنمایی بهت بدم که بعد از جدایی انجام بدی حالا فرقی نمیکنه تو جدا شدی یا اون ازت جدا شد یا بهت خیانت کرد و رفت یا هر چیز دیگه ای ...

ازش انتقام بگیرم؟

نه! نه! نه! انتقام مثل سمیه که خودت میخوری و انتظار داری طرف مقابلت بمیره! فکر میکنی بعد از انتقام حالت خوب میشه و حد اقل حرصت خالی میشه اما کافیه تو انتقام گرفتن موفق بشی چند دقیقه بعدش میبینی حالت بهتر نشده که هیچ بدترم شده و بعد احساس میکنی خوب انتقام نگرفتی و دوباره میری برای انتقام سنگین تر اما هیچ وقت انتقام آرومت نمیکنه هیچ وقت تورو به آرامش نمیرسونه

آنفالوش کنم؟

آره! آره! آره! آنفالوش کن چون احتمالا اونم الان ازت عصبیه و حرصیه و هزارتا حرکت میزنه تا حرصتو بیشتر در بیاره تا حالتو بدتر کنه میره فکر میکنه چه استوری بزاره چه پستی بزاره که حالتو بگیره تا برگردی پیام بدی و بعدم خرابت کنه و بهت بی احترامی کنه حتی اگه پست و استوری هم نزاره وقتی پیجش رو داشته باشی هی چک میکنی و بیشتر ذهنت رو میگیره و بیشتر به اون و جدایی فکر میکنی و سخت تر میتونی کنار بیای و دیر تر به آرامش میرسی و بیشتر احساس جدایی میکنی و تمرکزت میره روش و این حالتو بد میکنه پس آنفالوش کن تو میتونی نترس

استوریشو چک کردم بهم تیکه میندازه یا بی احترامی میکنه غیر مستقیم چیکار کنم جوابشو بدم؟

نه جوابشو نده اینجا بهترین کار سکوت کردنه سکوت خودش قوی ترین حرکته بزرگ ترین و دندون شکن ترین جوابه سکوت کن رفیق من واکنش نشون نده تو استوری نزار که تیکه بندازی یا بی احترامی کنی بزار اون خودشو خالی کنه حتما از قدرت سکوت نمیدونه که داره اینکارارو میکنه

احساس میکنم خیلی جذاب و خاص بود واقعا اینجوری بود؟

نه عزیزم خیلی جذاب و خاص نبود معمولی بود مثل بقیه نقاط ضعف خودشو داشت اونم میلیون ها نفر از اون خاص ترم هست الکی گندش نکن الکی بزرگ و خاص و جذابش نکن معمولی بود تماممممم!

چت و عکس هاشو پاک کنم؟

آره پاک کن چون خیلی وقت ها ما این عکس و اطلاعات رو نگه میداریم چون فکر میکنیم اینا یادگاری میمونن و شاید دیگه همچین عکس هایی نتونم با پارتنرم داشته باشم و ... دنیا پره از پسر و دختر های خوب دیگه که میتونی بعدا باهاشون عکس های جدید بگیری و خاطره های خوبی بسازی و پس بازم پیش میاد بنداز بره نگه ندار انقدر آدم هست که باهاش عکس بگیری و نگه داری اینارو بریز دور

هر اتفاقی یا بیشتر چیزا منو یاد اون میندازن واقعا باید چیکار کنم؟

بهترین کار اینه به اطراف و دنیا اجازه بدی که اینکار رو بکنه و یادت بندازه و هر وقت یادت افتاد بگی خب افتاد دیگه چیکار کنم وقتی باهاش کنار بیای بگی اوکی ذهنم داره هی یه رابطه ی خراب و تموم شده رو یادم میندازه منم کاری از دستم ساخته نیست به کارم ادامه میدم و کاری که الان دوست دارم رو میکنم اگه اینجوری رفتار کنی هر وقت بیاد تو ذهنت سریع هم میره نیاز به تمرین داره تو از پسش بر میای

منتظر برگشتنش باشم؟

اینجا میخوام واقعیت رو بهت رک و راست بگم نه منتظر نباش بر نمیگرده احتمالش خیلی خیلی کمه برگرده که چی بشه> دوباره اذیتت کنه؟ دوباره عصابتو بهم بریزه و انرژیتو بگیره اتفاقا بگو خدایا کمکش کن طاقت بیاره بر نگرده

یعنی واقا منو فراموش میکنه؟

نه تورو فراموش نمیکنه همین الان تو یادته تو بچگی عاشق کیا شدی چندین سال هم میگذره ولی هنوز یادته پس حافظه انسان نمیتونه اینو پاک کنه نه تو نه اون نمیتونید همو فراموش کنید فقط باید یاد بگیری چه جوری باهاش کنار بیای و چه جوری به دوش بکشی این جدایی رو

خیانتجدا شدنکات کردنرابطه شکست خوردهتحمل جدایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید