ویرگول
ورودثبت نام
Cyrus Amirabadi
Cyrus Amirabadi
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

دوره دیجیتال مارکتینگ رایگان

یکی دو ماه پیش، وقت ناهار داشتم با دوستان و همکاران (چرا دوستان و همکاران با هم؟ چون من توی شتابدهنده و فضای کار اشتراکی نوران به صورت فریلنسر کار می کنم) در مورد فضای کار استارتاپی کشور و به خصوص شیراز صحبت می کردم که یهو بحث دیجیتال مارکتینگ شد و در همین حین، متوجه شدم که خیلی از مواردی که توی دیجیتال مارکتینگ برای من خیلی پیش پاافتاده و آب خوردن هستن، برای دوستان جدید، ناشناخته و جالب ان. اونجا بود که پیشنهاد برگزاری یه دوره دیجیتال مارکتینگ رو دادم و بسیار استقبال شد.

دوره دیجیتال مارکتینگ رایگان
دوره دیجیتال مارکتینگ رایگان

قرار بر این شد که دوره رو برای افرادی که در اون جمع حضور داشتن در محل شتابدهنده برگزار کنم اما بعدا دیدم که افراد دیگری هم هستن که می خوان در اون دوره حضور داشته باشن بنابراین دوره رو یه کم گسترده تر کردم و یه آگهی هم توی گروه زدیم و انصافا با استقبال خوبی مواجه شد. الان که دارم این مطلب رو می نویسم، دو جلسه از این دوره با حضور بیش از 20 نفر برگزار شده و هنوز جلسات دیگری رو هم پیش رو داریم.


چرا؟
چرا؟

حالا چرا این مطلب رو نوشتم؟

هدفم از نوشتن این مطلب این هست که اگرچه دوره های رایگان یا پولی دیگری هم برگزار می شه که افراد می تونن استفاده کنن اما شاید افرادی وجود داشته باشن که بخواین همچین دوره ای رو شرکت کنن و ندونن کجا و چگونه و خیلی اتفاقی به این مطلب برسن و از فایل های دوره استفاده کنن.

چجوری؟
چجوری؟

چجوری می تونم فایل های دوره رو دریافت کنم؟

به راحتی. از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام من می تونین این فایل ها رو دریافت کنین و حتی از مطالب دیگه ای که در پیج قرار می دم هم استفاده کنین.

منتظر حضور مجازی شما هستم!

دیجیتال مارکتینگدوره دیجیتال مارکتینگتبلیغات اینترنتیدوره اینستاگرامدوره بازاریابی اینترنتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید