ویرگول
ورودثبت نام
جونیور فرانت اند
جونیور فرانت اند
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

دوره صفر برنامه نویسی چی میتونه باشه؟

در این مقاله برای استارتر های سلام دنیا مینویسم که میخوان برنامه نویسی به هر زبانی را یاد بگیرند. اگر شما هم مانند چند سال پیش من هستید که پر اشتیاق به سمت کدنویسی روی آوردید توصیه میکنم این پست را بخوانید.

نقشه راه برنامه نویسی

هر کسی که میخواد برنامه نویس بشه باید قبل برنامه نویسی از html css سر در بیاره و احتمالا شما که این متنو میخونی بلدی! اما نکته اینجاست که خیلیا بلدن. کافیه توی شیپور سرچ کنی و لیست افرادی که از سنین کم ادعا میکنند میتونن توی دوره های کاراموزی شرکت کننو ببینی! بنابراین html css چیز کمیه؟

پاسخ: نه! خیلی نکته ریز داره!

شما هم مثل من دوره های لیندا رو بصورت رایگان از p30download یا سایت های دیگه برمیدارید و تماشا میکنید؟ خوبیشون اینه که ادم حوصلش میکشه دو ساعته دوره رو تموم کنه وگرنه من صد هزار تومن دادم برای یک دوره 100 ساعته که هنوز بعد چند سال هنوز اکثر ویدیو هاشو ندیدم. 200 جلسه نیم ساعته که برابر 100 ساعت میشه مجموعا! من فقط 20 جلسه تماشا کردم.

لیندا از همه بهتره و من به عنوان مدرس تقلید میکنم!

یکسالی هست که برای تولید یک دوره اموزشی از دانسته های خودم که در طول این سالها اموختم برنامه ریزی کردم. در نتیجه دوره اموزشی حداقل های html css را یک هفته پیش با موفقیت تدریس کردم. در آمریکا یا هر جایی از دنیا که دوره اموزشی تولید میشه نمیدونم چرا اونجوری نیست که من دلم میخواد. حتی از بهترین دوره ها خوشم نمیومد. به خودم گفتم عیبی نداره خودم یکی از هموناییکه دوست دارم درست میکنم و این کارو کردم.


برنامه نویسیفرانت اندhtml cssدوره آموزشی
https://www.instagram.com/juniorfrontend.ir/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید