ویرگول
ورودثبت نام
جونیور فرانت اند
جونیور فرانت اند
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

یک هدیه از طرف جونیور فرانت اند

سلام دوستان برنامه نویس و علاقمندان به برنامه نویسی، فرانت اند و بک اند! آیا شما زبان برنامه نویسی را خوب بلد هستید ولی html css را خوب نمیدانید؟ شاید هم میخواهید از صفر شروع کنید! من خودم از html css شروع کردم. چرا ویدیو های دوره html css جونیور فرانت اند را مشاهده نمیکنید؟

یک هدیه از جونیور عزیز!

چند وقتی است که سایت juniorfrontend.ir را راه اندازی کردم و در طی این مدت بازخورد های خوبی داشتم. اگر چه هر سایتی زمان بر است. شروین و جونیور که با هم صحبت کردند جونیور گفت من یک دوره تهیه میکنم و در اختیار مخاطبان قرار میدهم. شاید اگر من توضیح بدهم بچه ها خوششان بیاید!! شروین هم با کمال میل پذیرفت! در این داستان من شروین و جونیور شخصی است که تصویرش را پایین مشاهده میکنید!

تصویری از جونیور (از دوستان نزدیک شروین)
تصویری از جونیور (از دوستان نزدیک شروین)


باز شود ... دیده شود!

کلا دوره دو ساعت بیشتر نیست و تمرکز بر تعداد ویدیو های بیشتر بوده تا اگر هم خواستید دوباره ویدیو را تماشا کنید حوصله تماشای ان را داشته باشید. هر ویدیو بیشتر از ده دقیقه یا 12 دقیقه نیست و این در موارد نادر است. اکثر ویدیو ها 3 دقیقه یا 4 یا 5 دقیقه هستند. اگر در حین تماشای دوره نتوانستید مطلب را خوب بفهمید (حدث میزنم display و position را نفهمید!) کافیست به قسمت ارتباط با ما در سایت بروید و پیام ارسال کنید!


دوره آموزشیفرانت اندبرنامه نویسیطراحی وبhtml css
https://www.instagram.com/juniorfrontend.ir/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید