ویرگول
ورودثبت نام
ali gudarzi
ali gudarzi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تفاوت Castbox و نوار

یه بار که از کار کردن با اپلیکیشن نوار کفری شدم توییت کردم که حاضرم در فرایند همفکری تو تدوین تحلیل و برنامه‌ریزی تولید محصولشون کمک کنم، یکی از دوستان که به مدیرعاملشون نزدیک بود توییت من رو به ایشون رسوند و با من تماس گرفتن و بیش از اینکه چیزی رو بشنون توضیح دادن که نسخه‌ی جدیدی خواهند داشت در سطح خیلی بالا که دغدغه‌های من رو پوشش بده، صرف نظر از اینکه الان که چند ساله گذشته تغییراتشون خیلی کم در راستای اون دغدغه‌ها و ایده‌ها بوده

از طرفی یه اپ خفن داریم به اسم Castbox، همیشه برام جالب بوده که چقدر خوبه این اپ و چه سازوکار فوق‌العاده‌ای دارن که این همه ایده‌ی عالی رو می‌تونن پیدا کنن. تا اینکه دیدم روی امتیازی که تو پلی‌استور بهشون دادم کامنت گذاشتن و از من دعوت کردن که تو گروه تلگرامشون عضو بشم. وقتی سایر نظرها رو دیدم متوجه شدم که به تک‌تک نظرها پاسخ دادن هم از نظرهای مثبت و هم از انتقادات به شدت استقبال می کنن و دونه‌دونه نظرها رو پاسخ می‌دن.

وقتی وارد گروه تلگرامی شدم دیدم اول یه بات منشن می‌کنه که قوانین رو بهت یاد می‌ده و میگه چه سازوکاری برای اعلام باگ و فیچر وجود داره و اونجا جواب تک‌تک آدما رو می‌دن و اگه می‌خوان یه تغییری بدن طرح اولیه‌شون رو با کاربرا در میون می‌ذارن و نظرسنجی می‌کنن.

حالا وقتی مقایسه کنید که اون شرکتی که یکی از بهترین اپ‌ها رو داره قدر دونه‌دونه کاربرانی که به خودشون زحمت دادن و نظر دادن رو می‌دونن و از طرف دیگه شرکت مشابه وقتی یه نفر که هزاران ساعت پادکست و کتاب صوتی گوش داده و با انواع اپ پخش پادکست و کتابخوان کار می‌کنه و چندین سال کار نرم‌افزار کرده و مالک محصول و مدیر محصول بوده بهشون پیشنهاد کمک هم می‌ده انقدر ساده ازش می‌گذرن، متوجه اختلاف فاحش کیفیت اپ‌ها دلایل موفقیت و عدم موفقیت می‌شیم.

پادکستنوارcastboxکستباکستوسعهٔ نرم‌افزار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید