ویرگول
ورودثبت نام
ََDaniel
ََDaniel
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

فقر احمق می کند؟ ملت احمق عقب مانده

چرا ملت ایران انقدر احمق و عقب مانده هستند؟
دلیلش چیه؟ به نظر شما چی؟
من الان روزانه با هزاران نفر در حال صحبت هستم و این احمق بودن رو دارم به وضوح حس میکنم.
می دونی نظر من چیه؟
نظر من اینه : مردم تمام دلخوشیشون اینترنته !!! تا حالا شده با خانواده یا ملت صحبت کنید و بهتون بگن ما فقط دلخوشیمون همین اینستاگرامه !! یوتیوبه!!
اینستاگرام کلا فضای مضخرفیه. چرا؟ چون ذهن و مغز رو معیوب می کنه. چرا؟ چون یه عده احمق بدرد نخورد هر چرتی رو تولید محتوا می کنند و ملت احمق هم روزانه اون هارا نگاه می کنند.
به یک آدم ایرانی بگو بره کتاب بخونه، خط اول رو نخونده کتاب رو میذاره کنار و میره سراغ گوشی و ساعت ها توی گوشی هست.
اینستاگرام فیلتره دیگه درسته؟ چند روز پیش داشتم به کسی صحبت می کردم و میگفت نت ندارم، گفت من مسلمونم و بالاخره می خوام استوری راجعه به رمضان بذارم. بهش گفتم احمق مگه فیلتر نیست؟ مگه مسلمون نیستی، پاشو برو روبیکا فعالیت کن.
کلا ملتی هستیم که مغز نداریم. کسایی که مغز داشتن از ایران رفتن یا فوت شدن ... بنا به دلایلی که می دونید.
ملتی که بیشترین سرچش توی گوگل ظهوره !!! ظهور امام زمان !
تا تهش برو ...
تولید محتواملت ایرانملت
به روز، یه شب، یه نفر، هه. مرد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید