هنگام تایپ نام سکه همستر کمبت در نوار جستجو در پلتفرم توییتر، به نظر می رسد کمیاب نظرات یا بررسی های دقیق در مورد پروژه وجود داشته باشد. با مشاهده بخش نظرات زیر اکانت رسمی پروژه در X، می بینیم که اکثر نظرات به طور یکنواخت مثبت هستند، با تمجیدهای مکرر مانند “پروژه خوب”، “عالی”، “موفق باشید” و “عاشق این بازی”. در حالی که این نظرات مثبت هستند، فاقد بازخورد دقیقی هستند که می تواند بازیکنان بالقوه را راهنمایی کند یا به توسعه دهندگان کمک کند تا بازی را بهبود بخشند.
با این حال، برخی از کاربران بینش های انتقادی را به اشتراک گذاشته اند:
بازیکنان پیشنهاد کردهاند که ویژگیای را برای ادعای خودکار پاداشها، مشابه آنچه در بازیهای دیگر دیده میشود، معرفی کنند، و از محدودیتهای زمانی به عنوان یک مانع بزرگ برای تعامل فعال یاد میکنند.
برخی در مورد آینده بازی مطمئن نیستند، زیرا میترسند زمان صرف شده آنها مزایای بلندمدتی نداشته باشد.
کانال تلگرام اختصاصی همستر کامبت در 14 مارس راه اندازی شد، بازی در 25 مارس راه اندازی شد و تا آوریل بیش از 500000 بازیکن فعال را جذب کرد. این کانال عمدتاً برای به اشتراک گذاری اطلاعیه ها استفاده می شود و بحث یا بازخورد تیم پشت بازی را تسهیل نمی کند.
اکانت این پروژه در X بیش از 230000 دنبال کننده را جذب کرده است. با این حال، بخش نظرات زیر این حساب بیشتر با پیامهای هرزنامه پر شده است و فاقد تعامل یا بازخورد از تیم پروژه است. علاوه بر این، Hamster Kombat وب سایت خود را ندارد، به این معنی که گزینه های کمتری برای به دست آوردن اطلاعات جامع یا ارتباط مستقیم با تیم، که ناشناس است، در دسترس است.
لینک منبع: https://caferahnama.com/hamster-kombat/