ویرگول
ورودثبت نام
dark astronaut
dark astronaut
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

روز جهانی ...!

خانم ها و اقایون...

امروز روز جهانی نق زدنه (فقط واسه من ها)!

و از اونجایی که از صبح تا حالا به همه چی نق زدم نمی خوام ویرگولو بی نصیب بذارم:

ویگول جان گمانم یه ماهی از اون موقعی که قرار بود یه هفته بعدش کامنتا رو به روز کنی می گذره ها! هفته بعد کی میاد؟

اگه نمی خوای پستای هم دیگه رو لایک کنیم چرا گزینه لایک رو قرار می دی؟ چرا بدون اینکه تو قوانینت نوشته باشی که در صورت زیاد لایک کردن حساب کاربری شما را با بی رحمی مسدود می فرماییم، حساب کاربری ما را با بی رحمی مسدودی می فرمایی؟
زخم خورده های این مورد زیادن ولی یه چیزی ته دلم میگه اگه لیستشونو بنویسم ویرگول به علت لیست کردن تمام (آرایه مبالغه) اعضای ویرگول مسدودم می کنه???(خودم یه هفته مسدود بودم در حال حاضر هم از حباب مطلعم که مسدوده?(می خواد بیاد ذوقاشو خالی کنه نمی تونه(آخه ظلم تا چه حد؟(چه پرانتز تو پرانتزی شد!))))

این وسط یه در خواستی ام دارم: لطفا توانایی ویرایش کامنت رو اضافه کنید! لازمه :/

یه تشکر هم دارم: با اینکه هنوز هم هر از گاهی ویرگول هنگ می کنه و سرعتش میاد پایین خداییش خیلی بهتر شده. خداوند را شاکریم??

حالا نوبت می رسه به ویرگولیا??

چرا این همه تون رفتین؟?

چرا مارو تنها گذاشتین؟?

یه آمار کاملا دقیق(کسی در دقتش شکی داره؟?) نشون می ده که نزدیک 78 درصد پست های این هفته حداقل اشاره کوچکی به این خروج های ناگهانی داشتن?

یه آمار دیگه هم نشون می ده قراره در همین مدت چند تا دیلیت اکانت دیگه داشته باشیم??‍♀️?(نپرسین کیا اگه اسم ببرم بهشون انگیزه دادم برن، دارم روشون کار می کنم)

سوال فنی:

❓اگه تاریخ انقضای سم بگذره سمی تر میشه؟

❔کسی از آویشن خبری داره؟

❓چرا چهارصد میشه 4 تا صدتایی چرا هفت صد میشه 7 تا صدتایی چرا سیصد نمیشه 30 تا صدتایی؟

❔چرا خورشید از مغرب غروب می کنه، از مشرق شروق نمی کنه؟



#نَگین_نق_نزن

#خودم_میدونم

همینجوری الکی
همینجوری الکی


و

همین دیگه

ختم جلسه?

روز جهانیویرگولنق زن محلهختم جلسه
“lost my muchness, have I?”
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید