ویرگول
ورودثبت نام
dark astronaut
dark astronaut
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

ویروس!

خب اول از همه...

نه!

من میا نیستم.

نه اکانت ساتو رو ندزدیدم.

نه مغزم شست و شو پیدا نکرده که بخوام ویروس زیادی جذاب میا رو قبل خودش منتشر کنم یا هر چی?

نه میا ویروسشو روی من تست نکرده. (خطاب به بعضیا: کوفت! )

و حتی اگه یه درصد فک کردین که من به زیست علاقه مند شدم سخت در اشتباهین! (فکرشم نکن لجبازیسم???)



در اصل!!!!
قضیه اینه که می خوام مثل ویروس عمل کنم! یه چالش به اسم ویروس!


شیوه عضویتش هم اینجوریه که کسایی که اسمشون توی پست یکی دیگه از بچه هایی که چالشو شرکت کردن میاد مجبورن تو چالش شرکت کنن?

و هر کسی ام که پست می ذاره باید حداقل اسم دو نفرو بیاره?????

(فقط رحم کنین اسم اجداد ویرگولیا رو نیارین دیگه بذارین برای بقیه ملتم یه چیزی بمونه :/ )

کساییه که اسمشون توی پست یکی دیگه میاد باید تو چالش شرکت کنن و نه راه پیش دارن نه راه پس?? آها راستی "نه" هم نداریم :)))



و حالا!

چالش چیه؟

یه چالش خیلی مقدس! (به باور بعضیا زیادی کرم ریزانه!!!(به باور خیلیا در واقع (اون خیلیا خیلی خیلی زیادن :/(خیلی بیشتر از اون چیزی که فک می کنین!(می خوام به پرانتز باز کردن ادامه بدم ولی از نفریناتون می ترسم :/ (پس بس می کنم??‍♀️))))))

چالش خوشمزه جات!

من خودم چند وقتیه که این چالشو شرو کردم و هر جایی دستم میرسه عکس خوشمزه جات می ذارم.

نا گفته نماند که کم فحش به سمتم پرتاب نشده و کم دچار آه اطرافیان نشدم...

ولی چه کنم کرم دارم?

چالش اینه که باید عکس 7 تا خوشمزه جاتو پست کنین و تهشم برای اینکه چالشمون بیخود نباشه بگین بهترین فیلم/بهترین کتابی که دیدین/خوندین چی بوده.

باید انتخاب کنین! راهی وجود نداره که هم کتاب معرفی کنین هم فیلم!

یکی شون و بس خلاص...


و اما... (صدای طبل)

اینم چالش خودم:

و کتاب اتفاقات کم اهمیت زندگی یک کاکتوس به نظرم یکی از کتابای خوب بود. به باور بعضیا به خاطر اوین... به باور بعضیا به خاطر کاکتوس... و بقیه باور های قابل ذکر. دلیل ندارم :/ خوندم خوب بود بخونین خوبهƪ(˘⌣˘)ʃ


اینم صرفا برای گفتن جمله یادش بخیر

چهار* نفری که توسط من به این بازی کثیف وارد می شن... (صدای طبلللللللللللل)
اولیش پارسا چون این پست مرض خودش بود??
دومیش هم حباب چون می ناله که کسی پست نمی ذاره??‍♀️
و پس از یک ادیت جذاب سومین نفری که وارد این بازی کثیف میشه ثمینهههههههه!!!
نفر چهارمی که قراره مبتلا شه کسی نیست جز ملیکااااا!



پ.ن: امروز دقیقا یه ساله که اومدم تو ویرگول بادا بادا بادا ایشالا مبارک بادا??‍♀️
پ.نن: سال نوی میلادی مبارک


موفق باشویــــــــــــــــــــد :)


و
همین دیگه
ختم جلسه?

خوشمزه جاتچالشسال نو مبروکختم جلسه
“lost my muchness, have I?”
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید