ویرگول
ورودثبت نام
darvishkhan.net
darvishkhan.net
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

موسیقی درویشخان، خدمت به موسیقی اصیل ایرانی

سلام به همه

من یکی از اعضای تیم درویشخان هستم. فروشگاه درویشخان، این فروشگاه تو منطقه بهارستان قرار داره. اگه بعد از ظهر بخواید کنار خیابون ابن سینا قدم بزنید و توی سایه حرکت کنید از کنار ما رد میشید. البته خب هیچ کس نیست که بخواد تو این منطقه شلوغ قدم بزنه. به خصوص اگه آخرای پاییز هم باشه که وسط خیابون بایستی نمیتونی حتی تا دروازه شمرون رو ببینی. ولی اگه برگردی و سر پایینی رو نگاه کنی مه غلیظی رو از دود ماشین ها میبینی. ساختمون مجلس هم تا سه چهار سال پیش میدیدیم اما الان نمیدونم چرا غیبش زده. مجلس که غیبش نزده نمیدونم درختا بزرگ شدن؟ ساختمون ها قد کشیدن؟ یا شاید هم چشمای من به تیونینگ نیاز داره.

بله. این بود منطقه ما.

اما انصافا درسته منطقه شلوغیه اما فروشگاه ما خیلی دلبازه، یه شیشه قدی بزرگ در حد پونزده شونزده قدمی داره.

تعریف از خود نباشه اما دهنه مغازمون بزرگتر از مغازه های اطرافه. تازه ما دو طبقه ایم :).

اصلا خودتون ببینید بیرون فروشگاه رو

دهنه فروشگاهمون
دهنه فروشگاهمون

اینجا یه مدیر فروشگاه داریم به اسم آقای کلانتر. من تازه وارد ترین فرد در اینجا هستم. قبلی من سه سال پیش استخدام شده. کلا خیلی با هم صمیمی هستند اما من یکمی رسمی تر هستم. به خصوص اینکه کار من پشت سیستم نشستنه و هوچی هم از موسیقی بلد نیستم. سینا، همون که گفتم قبل از من استخدام شده و سه سالی هست اینجاس، یک بار بهم گفت من چند روز که نیام دلم برای اینجا تنگ میشه. گفت یه بار قهر کرده بود و چند روزی نیومده بود فروشگاه. بعد تو ایام قهرش دلش برای آقای کلانتر تنگ شده بوده و خلاصه اومده و برگشته. الان من با سینا و مسئول خرید ویولن همکاری میکنم

بعله. تو این چهار ماه که اینجا بودم کلی جریان خاص افتاد که اصلا برای همین این پیج رو ایجاد کردم. در ادامه بازم میگم. ب



فروشگاه موسیقیموسیقی درویشخانوقایع کاریموسیقی اصیل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید