ویرگول
ورودثبت نام
مریم
مریم
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه های یک برنامه نویس

سلام

من در این مقاله قصد دارم تجربیاتی که به‌ دست‌ آوردم رو به اشتراک بزارم تا شاید به افرادی که قصد دارند وارد این حوزه بشن کمکی کرده باشم

اول از همه سعی کنید زبان تون رو قوی کنید تا بتونید از کلی آموزش ویدئویی و مقاله که به صورت رایگان در اینترنت هستند استفاده کنید

آموزش های سایت های خوب مثل یودمی و پلورال سایت فوق العاده هستند توی یودمی بیشتر پروژه محور جلو میرن و پلورال سایت روی مفاهیم تمرکز میشه بیشتر

آموزش هایی که خوب نباشند نه تنها وقت بلکه خیلی زیاد انگیزه شما رو میگیرن مخصوصا اگه برای شروع با آموزشی شروع کنید که استاد و مطالب به دل شما نمیشینه این تجربه خودم هست که با دیدن آموزش های بد کلا از یک فریم ورک زده شدم و کلی طول کشید تا دوباره سمتش برم

برای کسب تجربه حتما وارد تیم های به روز بشید یکم بیشتر تلاش کنید تا جای خوبی برای شروع پیدا کنید من با دانش کمی که داشتم در یه شرکت خیلی معمولی استخدام شدم و فرصت کارآموزی در شرکت های خوب رو از خودم گرفتم، شرکتی که من به عنوان اولین جا استخدام شدم و کارآموز نبودم بلکه رسمی استخدام شدم از تکنولوژی های فوق العاده سطح پایین استفاده می‌کرد و همین باعث شد چیزی یاد نگیرم و من که با کلی انگیزه و انرژی رفتم اونجا تبدیل شدم به یک فرد بی انگیزه که یک سری کد تکراری رو فقط کپی پیست میکرد

یه تجربه این که هرگز قبول نکنید با حقوق کم جایی شروع به کار کنید که تکنولوژی هاشونم قدیمی هست این جوری واقعا هیچ رشدی چه علمی چه مالی نمیکنید


در پست های بعدی باز هم براتون از تجربیاتم میگم...

برنامه نویسکارآموزییودمی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید