ویرگول
ورودثبت نام
davod fathi
davod fathi
خواندن ۵ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین گوشی آیفون از نظر باتری


بهترین گوشی آیفون از نظر باتری: در ادامه سری مقالات معرفی بهترین گوشی، امروز میخوام بهتون بهترین گوشی‌های اپل از نظر عمر باتری رو معرفی کنم. قصد خرید گوشی آیفون رو دارید؟ تا آخر مقاله بهترین گوشی آیفون از نظر باتری با رایااستور همراه باشید.

بهترین گوشی آیفون از نظر باتری کدوم مدله؟

بهترین گوشی میان رده آیفون از نظر باتری کدوم مدله؟

سلام خدمت شما کاربرای گرامی ، من امروز توی این مقاله میخوام بهتون بهترین گوشی‌های آیفون از نظر باتری رو معرفی کنم.

اپل همیشه جزء برندهای قدرتمند بازار بوده و همیشه گوشی‌های خیلی خوبی با باتری قدرتمند ارائه کرده. امروز توی این مقاله میخوام بهتون گوشی‌هایی از اپل رو معرفی کنم که باتری‌هایی با طول عمر طولانی دارن.

هدف من از نوشتن این مقاله، این بود که بتونم به شما کمک کنم که بتونید بهترین گوشی آیفون با بهترین باتری رو پیدا کنید و خیلی راحت و سریع اون رو خرید کنید.

برای اینکه بتونم مقاله بهترین گوشی آیفون از نظر باتری رو بنویسم، همه مدل‌های اپل موجود توی بازار رو باهم از نظر طول عمر باتری مقایسه کردم تا تونستم بهترین اونا رو پیدا و به شما معرفی کنم.

تمام مدل‌هایی که توی مقاله بهترین گوشی اپل از نظر باتری بهتون معرفی می‌کنم، توی مدل‌های موجود توی بازار بهترین هستن.

بهترین مودم های ADSL خانگی

به جرأت میتونم بگم که این مقاله، چکیده بهترین گوشی‌های آیفون از نظر عملکرد باتری که همین الان میتونید خرید کنید. امیدوارم از مقاله راضی باشید و اون رو با دوستاتون به اشتراک بزارید.

در ادامه مقاله با من همراه باشید تا بهتون بهترین گوشی آیفون از نظر باتری رو معرفی کنم.

بهترین گوشی آیفون از نظر باتری کدوم مدله؟

برای اینکه این لیست رو آماده کنم، باید مدل‌های زیادی از آیفون رو از نظر طول عمر باتری باهم مقایسه میکردم تا بهترین اونا رو پیدا کنم. اگه بخوام بهتر بگم، این لیست یه جورایی چکیده بهترین گوشی‌های آیفون بازاره که طول عمر خیلی مناسبی داره. من برای اینکه مقاله برای شما قابل فهم‌تر باشه، مدل‌های محدودی رو معرفی کردم. اونم به این دلیل که میخوام انتخاب کردن برای شما راحت‌تر باشه و بین مدل‌های زیاد گیج نشید.

بدون اتلاف وقت بریم سراغ معرفی بهترین گوشی‌ آیفون از نظر باتری بازار ایران…

بررسی گوشی سامسونگ m33

آیفون ۱۳ پرو مکس

اولین تلفنی که میخوام بعنوان بهترین گوشی آیفون از نظر باتری بهتون معرفی کنم، آیفون ۱۳ پرو مکس اپله.

اپل توی این مدل از یه باتری ۴۳۵۲ میلی‌آمپری استفاده کرده که نسبت به مدل‌های گذشته، افزایش ظرفیت داشته و باتری بزرگتری داره. توی حالت آماده باش و برای زمانی که فقط گوشی روشن باشه و از اون استفاده نکنید، باتری میتونه تا ۱۲۱ ساعت دوام بیاره و خاموش نشه.

اما اگه از گوشی استفاده کنید، داستان فرق می‌کنه. اگه قصد داشته باشید با گوشی مکالمه داشته باشید، تلفن این اجازه رو بهتون میده که بتونید برای تقریبا ۲۸ ساعت مکالمه بدون وقفه داشته باشید و دستگاه خاموش نشه. اگرم فردی هستید که توی اینترنت زیاد چرخ می‌زنید، باتری آیفون ۱۳ پرو مکس امکان ۲۰ ساعت وبگردی رو فراهم می‌کنه. در نهایت بیشتر از ۲۴ ساعت میتونید فیلم ببینید و گوشی خاموش نشه.

اگه گوشی شارژش تموم شه میتونید با شارژر ۲۷ وات اون رو شارژ کنید که برای این کار باید ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه صبر کنید تا باتری از ۰ تا ۱۰۰ پر بشه.

در حال حاضر بهترین گوشی آیفون با بهترین باتری، مدل ۱۳ پرو مکس اپله.

بررسی و معرفی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A03s

آیفون ۱۳

تلفن بعدی که قصد معرفی اون بعنوان بهترین گوشی آیفون از نظر باتری رو دارم، آیفون ۱۳ اپله.

اپل توی این مدل از یه باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپری استفاده کرده که نسبت به سال گذشته %۱۵ ظرفیت بیشتری داره. توی حالت آماده باش، تلفن میتونه نزدیک به ۹۰ ساعت دوام بیاره و خاموش نشه ولی با استفاده از گوشی، این عدد کمتر میشه.

اگه فردی هستید که زیاد با گوشی حرف می‌زنید، آیفو ۱۳ بهتون اجازه میده که بیشتر از ۱۹ ساعت مکالمه داشته باشید و اگرم عاشق وقت گذروندن توی اینترنت و فضای مجازی هستید، بیشتر از ۱۶ ساعت فرصت دارید که توی اینترنت چرخ بزنید. برای فیلم دیدن هم، باتری تلفن بهتون اجازه میده که نزدیک به ۱۷ ساعت فیلم ببینید.

اگه شارژ گوشیتون تموم شد، نگران نباشید چون فقط ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه زمان لازمه تا باتری گوشیتون شارژ بشه.

بررسی تخصصی گوشی موبایل Galaxy A51

آیفون ۱۳ پرو

تلفن بعدی که میخوام بعنوان بهترین گوشی آیفون از نظر باتری بهتون معرفی کنم، آیفون ۱۳ پرو اپله.

دومین عضو سری ۱۳ اپل، از باتری ۳۰۹۵ میلی‌آمپری استفاده می‌کنه. باتری استفاده شده طول عمر مناسبی داره و با یه بار شارژ شدن، میتونه مدت زمان زیادی رو روشن بمونه و خاموش نشه. در کل باتری استفاده شده توی این مدل با یه بار شارژ شدن، میتونه بیشتر از ۸۵ ساعت در حالت آماده باش قرار بگیره و خاموش نشه.

اما اگه از گوشی استفاده کنید، داستان فرق می‌کنه. اگه قصد داشته باشید با گوشی مکالمه داشته باشید، تلفن این اجازه رو بهتون میده که بتونید برای تقریبا ۱۸ ساعت مکالمه بدون وقفه داشته باشید و دستگاه خاموش نشه. اگرم فردی هستید که توی اینترنت زیاد چرخ می‌زنید، باتری آیفون ۱۳ پرو امکان تقریبا ۱۷ ساعت وبگردی رو فراهم می‌کنه. در نهایت بیشتر از ۱۸ ساعت هم میتونید فیلم ببینید و گوشی خاموش نشه.

اگه گوشی شارژش تموم شه میتونید با شارژر ۲۳ وات اون رو شارژ کنید که برای این کار باید ۱ ساعت و ۳۸ دقیقه صبر کنید تا باتری از ۰ تا ۱۰۰ پر بشه. برای اینکه %۵۰ از ظرفیت باتری تکمیل بشه، به ۱ ساعت زمان نیاز دارید.

در کل از نظر من، یکی از بهترین باتری‌های گوشی‌های اپل رو، آیفون ۱۳ پرو داره.

بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

جمع بندی

من توی مقاله بهترین گوشی آیفون از نظر باتری، بهتون بهترین گوشی‌های اپل بازار رو معرفی کردم که از بقیه گوشی‌های آیفون، باتری‌های به مراتب بهتری دارن. تمام مدل‌هایی که توی این مدل معرفی شدن، از هر نظر از بقیه مدل‌ها بهتر هستن و ارزش خرید کردن رو دارن. برای اینکه بتونم این لیست رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو باهم مقایسه کردم تا تونستم بهترین اونا رو انتخاب و به شما معرفی کنم.

اینم بگم این مقاله بصورت منظم آپدیت میشه و همیشه مدل‌هایی توی مقاله قرار میگیرن که از بقیه بهتر باشن و توی بازار هم موجود باشن. اگه احیانا مدلی مدنظر شماست که توی لیست بالا نیست، دوتا دلیل داره: یا هنوز بررسیش نکردیم یا بررسی کردیم ولی ارزش معرفی کردن رو نداشته. اینم بگم که اولویت با مدل‌هاییه که توی بازار موجود باشن.

آیفون نظر باتریگوشی آیفون نظر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید