ویرگول
ورودثبت نام
خیالپردازی ناسازگار
خیالپردازی ناسازگار
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

تجربیات من - تم خیالپردازی

اول دبیرستان - شروع MD

از مدرسه برمیگردم خونه ساعت 14:20 است ناهارمو میخورم میرم تو اتاقم هندزفری رو میذارم تو گوشم و آهنگ و پلی میکنم و وارد دنیای دیگه ای میشم...

دستگاه Mp4 تو دستمه هندزفری تو گوشم و موزیک در حال پخش 

تو دنیای خیالیم من یه خواننده مشهورم که تو کنسرت هستم و دارم واسه طرفدار هام آهنگ اجرا میکنم

من غرق شادی ام غرق نور غرق خوشبختی ...

چرا جوابمو نمیدی هر چی صدات میکنم؟!!!!

مامان در اتاقمو باز کرده و تعجب زده داره نگام می کنه

سریع هندزفری رو از گوشم درمیارم از دنیای شیرین خیال پرت میشم به واقعیت خشک و یکنواخت ساعت رو نگاه میکنم 1 ساعت کامل غرق خیال بودم از بس صدای آهنگ بلد بود که نفهمیده بودم مامان صدام میکنه

مامان : دنیا رو آب ببره تورو خواب میبره! حداقل وقتی آهنگ گوش میدی صداشو اینقد زیاد نکن که نفهمی دیگران دارن صدات میکنن

من : باشه مامان

_____________________________________________________________________________________________

از اون موقع 7 سال میگذره و من هنوزم موقع گوش دادن به آهنگ خیال پرداری میکنم البته تم خیال پردازیم الان عوض شده و دیگه تو دنیای خیالیم یه آدم مشهور نیستم الان تو سن 21 سالگی تو خیالم خودمم البته خود بی نقصم

سال ها بعد تو یه سایت خارجی خوندم که رویا ها تم های مختلف دارن تم شهرت تم قدرت تم عشق و... به گذشته خودم که نگاه میکنم تو سال های دبیرستان تم رویاهای من شهرت بود همیشه خودم یه آدم مشهور میدیدم بعدا که تحقیق کردم یه جا خوندم

"معمولاً کسانی که به دنبال توجه هستند در مورد مشهور شدن خیال پردازی می کنند ،همچنین می تواند به این معنی باشد که شما می خواهید دستاوردهای شما شناخته شود."

تو دوران دبیرستان من دختر خیلی آروم و ساکت و درونگرایی بودم دوستان خیلی کمی داشتم  اعتماد به نفس پایینی داشتم  یجورایی تو مدرسه نامرئی بودم اگه غایب میشدم کسی واسش مهم نبود و حتی گاهی معلم ها هم متوجه غیبت من نمی شدن . تو دبیرستان نیاز داشتم دیده بشم اما هیچکس منو نمی دید منم واسه پر کردن اون خلاء پناه میبردم به دنیای خیال جایی که یه آدم مشهور بودم توش ...

اگر شما هم با MD درگیرین حتما تم رویاهاتون رو پیدا کنید چون رویا های ما از ناخودآگاهمون سرچشمه میگیره و ناخودآگاه با رویاها میخواد به ما مشکلمون رو بگه وقتی مشکل رو پیدا کنین و شروع کنید به حل کردنش میلتون برای خیال پردازی هم کمتر خواهد شد.

شما هم تو کامنت ها بنویسید که تم خیال پردازی هاتون چی هست.

خیالپردازیدرمان خیالپردازیخیالپردازی ناسازگارتم خیالپردازیخیالبافی
لینگ گروه تلگرام: https://t.me/joinchat/usP6nK2NfT8zYTI0
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید