ویرگول
ورودثبت نام
اعظم صادقی
اعظم صادقی
خواندن ۲ دقیقه·۴ ماه پیش

کابینت هایگلاس یا کابینت ام دی اف؟ به نظر شما کدوم بهتره؟

کابینت آشپزخانه یکی از بهترین اجزاء اساسی در چیدمان منازل و دکوراسیون داخلی است که به روش های مختلفی اجرا و پیاده سازی می شود.

کابینت آشپزخانه انواع و سبک های مختلفی دارد، بودجه ای که من دارم و می خوام برای کابینت آشپزخونم سفارش بدم در حد کابینت ام دی اف و کابینت هایگلاس هستش و کلاً هم انتخابم یکی از این دو تاس. اما بین انتخاب این دو شک دارم.

طبق تحقیقاتی که انجام دادم، اطلاعات زیر رو بدست آوردم.

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف، کابینتی است که با استفاده از مغزی ام دی اف و روکش ام دی اف ساخته می شه و فوق العاده قیمت خوبی داره و در حین قیمت مناسبش، ظاهر خوبی هم داره و طرح ها و رنگ هاش هم متنوع هستن.

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس هم همون ام دی افه، یعنی مغزی ورق های هایگلاس هم از نوع ام دی اف هستن، اما از نظر روکش با ام دی اف متفاوتند و نوع روکش های آنها های گلاس است که سطحی براق تر نسبت به ام دی اف دارند. سطح آنها لغزنده است، قابلیت انتشار و انعکاس نور محیط رو داره و از نظر ظاهری از ام دی اف پرطرفدارتر هستش.

اجرای هر دو کابینت در سه سبک مختلف توی ایران پرطرفداره

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک برای کابینت های ام دی اف فک کنم جذاب تر از هایگلاس باشه، چون سبک کلاسیک با مدل های مات شیک تر میشه و بیشتر با متریال های تمام چوب و ممبران اجرا میشه.

سبک نئوکلاسیک

برای این روش هم ام دی اف و هم هایگلاس جوابه. هر دوش می تونه با اجرای حرفه ای زیباتر و جذاب تر بشه.

سبک مدرن

سبک مدرن ظاهری خلوت و دلنشین داره. در حال حاضرم روی مده و شیک و جذابه.

حالا من از شما می خوام که لطف کنید و نظرات خودتون رو در مورد این دو کابینت بگید. از نظر شما از جهت ظاهر و زیبایی کابینت ام دی اف بهتره یا کابینت هایگلاس؟

ممنون میشم نظرات خودتونو بیان کنید.

کابینت ام دی افکابینت هایگلاسکابینتکابینت آشپزخانه
من در زمینه طراحی و اجرای دکواسیون داخلی منازل و شرکت های عمومی و خصوصی فعالیت دارم. از طراحی تا اجرای تضمین شده را به ما بسپارید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید