ویرگول
ورودثبت نام
decor-coach.com
decor-coach.com
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

مشاوره آنلاین دکوراسیون داخلی

سلام ! برای انتخاب سبک، رنگ و نحوه چیدمان منزل و یا خرید مبلمان با چالش هایی استرس زا مواجه هستید؟

من به عنوان مربی و مبتکر رویکرد آموزشی در مشاوره دکوراسیون  و با تحصیلات کارشناسی ارشد معماری، سال ها فعالیت و پژوهش در حوزه های مختلف و تخصصی معماری و طراحی داخلی را دنبال کرده ام در گذر زمان با فعالیت در حوزه آموزش، تولید محتوا و مشاوره تخصصی دکوراسیون سعی نمودم تا به منظور ارتقا فرهنگ دکوراسیون داخلی در ایران برای بهبود خانه های ایرانی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روح افراد در جوامع پر استرس امروزی گام هایی را بردارم و در این راه مربیگری یا کوچینگ طراحی داخلی را با روشی جدید برای کمک به دکوراسیون خانه های ایرانی انتخاب کردم در طی تجربه های کاری توانسته ام فرایند ایجاد تغییرات، خرید و انتخاب های پر چالش دکوراسیون را که برای بیشتر افراد امری سخت و استرس زا است برای مراجعانم آسان و لذت بخش نمایم! در واقع  روش مشاوره من ترکیبی از دانش معماری داخلی، روانشناسی، مشاوره و آموزش است و با این روش می توانید پروسه دکوراسیون نه تنها خانه خود بلکه دکوراسیون هر فضایی را به عهده بگیرید!  اما حتما این سوال برایتان پیش آمده که فرایند کوچ در مشاوره  کجاست؟

http://decor-coach.com/

کوچ کیست؟

به طور ساده کوچ‌ یا مربی های دکوراسیون نه معلم هستند، نه روان شناس و نه مشاور، آنها در حقیقت تسهیل گرانی هستند که به شما کمک می‌کنند به آگاهی برسید و مسائلی را کشف کنید و یاد بگیرید.  کوچ‌ها  هدایت و کمک می‌کنند تا افکار و پیچیدگی‌های ذهن خود را  سر و سامان دهید ،ساده کنید و با راهکارهای  اصولی به شفافیت برسید .

در واقع در مشاوره های دکوراسیونی رایج  شما یک بار از وجود مشاور استفاده میکنید و بار بعدی در موارد حتی مشابه باز با چالش هایی مواجه می شوید که نمیدانید ! اما من در کوچینگ دکوراسیون با  بهره گیری از آموزش اصولی  و روش های متفاوت خود سعی کرده ام بتوانید به سوال های بیشتری پاسخ دهید به بیان ساده من به عنوان کوچ دکوراسیون هیچ وقت وظیفه رانندگی اتومبیل شما را به عهده نمیگیرم  ولی شما را به راننده ای خوب تبدیل میکنم و همواره در کنار دست شما مراقب و مسئول خواهم بود!

http://decor-coach.com/

 چرا دکور کوچ؟

تنها مشاور تخصصی دکوراسیون با  رویکرد آموزشی در ایران !

من با پیش زمینه آکادمیک و پژوهشی در حوزه معماری و طراحی داخلی و تجربه حرفه ای در کارنامه کاری خود در پاسخ به سوال های شما دانش معماری داخلی، روانشناسی، مشاوره و آموزش  را با تجارب خود ترکیب میکنم و با گذاشتن وقت بیشتر  تنها به راهکارهای موقتی برای حل مشکل اکتفا نخواهم کرد فراموش نکنید مشاوره های دکورکوچ تنها یک راه ارتباطی بین ما برای شروع است اما بعد از آن، با مقالات آموزشی، دوره های دکوراسیون و  راهکارهای مختلفی مانند گروه های آموزشی رایگان که برای همراهی با شما در نظر گرفتم شما را تنها نخواهم گذاشت!

چشم انداز  دکورکوچ؟

هدف من پرداختن اصولی به دکوراسیون است موضوعی که نقش زیادی در سلامت افراد دارد  در واقع چشم انداز من فرهنگ سلامت دکوراسیون در خانه هاست و تفکر صحیح کاربران برای انتخاب های اصولی و درک نیاز به داشتن مربی در دکوراسیون!

امید است در این راه بتوانم فرهنگ  و درک نیاز به یادگیری دکوراسیون و اهمیت دادن به فضای زندگی را برای مردم سرزمینم شفاف سازی کنم تا این امر اساسی مانند مراجعه به پزشک، روانشناس یا  وکیل شخصی در زمره کارهای دارای اولویت  برای همگان قرار گیرد! زیرا که هیچ چیزی مهمتر از فضا و رنگ هایی که در آن زندگی میکنیم نمی تواند بر روح و جسم اثر گذار و مانع یا جاذب بیماری ها و احساسات ناخوشایند باشد!

به کوچ و مشاور شخصی دکوراسیون داخلی نیاز دارید؟ با من همراه باشید و برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ، واتس اپ و یا اینستاگرام دکورکوچ مراجعه کنید:

http://decor-coach.com/


مشاوره آنلاین دکوراسیونمشاوره دکوراسیون منزلآموزش تخصصی دکوراسیوندکوراسیون منزلمشاور و دیزاینر منزل
وبسایت دکورکوچ - مشاوره تخصصی آنلاین دکوراسیون داخلی، رنگ، سبک و چیدمان منزل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید