ویرگول
ورودثبت نام
Demonizzd
Demonizzd
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

فرزان کلبادی، درحال تلاش برای یادگیری سئو

سلام و غرض ادب، دارم سعی می کنم یکم سئو و دیجیتال مارکتینگ یاد بگیرم، بریم که داشته باشیم.
من از بچگی عاشق کامپیوتر بودم، انقدری که با عمل فوتوسنتز می تونستم ساعت ها پشت سیستم بشینم و لذت ببرم. به غیر از بازی کردن تلاش کردم حرفه ای یاد بگیرم و بتونم ازش درامد کسب کنم. به سمت یادگیری پریمیر پرو رفتم، در حدی که نیاز بود یاد گرفتم و شروع کردم به ادیت ویدیو برای چنل یوتوب که داشتم. بعد سری به بازی سازی و انیمیشن سازی زدم، دوره جذابی بود.
برنامه بعدی فرزان کلبادی چیه؟
برام فرصتی پیش اومده که بتونم سئو یاد بگیرم و زندگیمو از این رو به اون رو کنم، شخصی که قراره ازش یاد بگیرم چالشی جلوم گذاشته، باید نظرش رو جلب کنم تا بهم یاد بده، حقیقتا یاد انیمه ناروتو افتادم... اون بخشی که ناروتو میخواست ثابت کنه که می تونه هوکاگه بشه. ناروتو به سوناده ثابت کرد، منم باید به مهندس فرهادی ثابت کنم که فرزان کلبادی، لیاقت اینو داره که آموزش ببینه، پتانسیل اینو داره که ی سئو کار حرفه ای بشه. مهندس فرهادی، بزرگترین اشتباهت این بود که منو به چالش کشیدی... پس منم پا پس نمی کشم.
وقتشه بهت ثابت کنم فرزان کلبادی کیه و چه کارایی میتونه بکنه.

به امید روزای بهتر
فرزان کلبادی

فرزان کلبادیبازییوتوبپریمیرسئو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید