ویرگول
ورودثبت نام
عباس قاسمی | دیزاین باز
عباس قاسمی | دیزاین باز
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

آشنایی من با سامانه طلاین و سرمایه گذاری های ۱۰۰ هزار تومنی

امروز میخوام براتون یه خاطره تعریف کنم، خاطره جمع کردن پول هام اونم خرد خرد و سرمایه گذاری با پول کم. موضوع از اون جایی شروع شد که من میخواستم ماهیانه یه رقمی از درآمدی که دارم رو کنار بزارم. تا بتونم تو زمان مناسب با اون پول یه وسیله خوبی واسه خودم بخرم. اما سوالی که به ذهن آدم میاد اینه که:

چجوری با پول کم سرمایه گذاری کنم؟

راه های مختلفی اون موقع به ذهن من رسید. اما برام وجود دو ویژگی خیلی مهم بود:

  1. محدودیتی از نظر مبلغ وجود نداشته باشه تا بتونم با هر مبلغ خردی سرمایه گذاری کنم.
  2. سرمایه گذاری که انجام میدم باعث بشه واقعا ارزش پولی که دارم حفظ بشه.

با این شرایط هم میتونستم توی بورس سرمایه گذاری کنم هم سکه های گرمی یا به قول خودمون سکه الیزابت بخرم.

سرمایه گذاری در بورس

من خیلی علاقه ای به سرمایه گذاری توی بورس نداشته و ندارم. در بورس هیچ موقع خوش شانس نبودم. برای همین بعد از چند ماه که توی بورس خرید و فروش کردم تصمیم گرفتم از اون بازار بیام بیرون و بازار جدیدی رو پیدا کنم.

سرمایه گذاری در طلا

مادر من همیشه وقتی میخواست من پول هام رو حفظ کنم بهم با لهجه شیرین اصفهانی میگفت:

یه ذره از این پولات رو بده من تا برم واسه عروس گل آینده ام یه انگشتر بسونم

یادمه همیشه هم خاطره های خوبی از خرید طلا داشتم. مادرم طلاهای دست دوم یا به عبارت خودمون مستعمل رو واسم میخرید تا اجرت ساخت طلا نیاز نباشه بدم و ضرر نکنم تو سرمایه گذاریم.

یک مادر شوهر در حال خرید طلا
یک مادر شوهر در حال خرید طلا

یه تایمی با معرفی یکی از دوستان با یه سامانه معاملات طلا آشنا شدم که میتونستم خرید و فروش طلا به قیمت روز داشته باشم. بیاین تا در ادامه براتون یکم بیشتر از سامانه طلاین بگم.

سامانه خرید و فروش آنلاین طلا (طلاین)

این سامانه چند تا ویژگی خوب داشت که میخوام در ادامه براتون شرح بدم.

۱.سرمایه گذاری با پول کم

اولین موردی که در قسمت قبل هم براتون توضیح دادم این بود که بدون محدودیت میتونیم با هر مبلغی که دوست داشته باشیم طلا بخریم.

۲. امنیت نگهداری طلا

از اون جایی که همیشه مادرم طلا های من رو نگهداری میکرد، اونم با امنیت بالا :) دغدغه من این بود که من طلا هام رو کجا نگهداری کنم. خوبی این سامانه این هست که طلا های شما توی پنل کاربری تون ذخیره میشه.

۳. خرید و فروش ۲۴ ساعته

هر لحظه از شبانه روز میتونیم تو سامانه طلاین ترید طلا داشته باشیم.

البته به احتمال زیاد این سوال براتون پیش میاد که:

چجوری ما به سامانه طلاین اعتماد کنیم؟

خودم من به واسطه آشنایی که با تیم طلاین داشتم به راحتی اعتماد کردم و شروع به خرید و فروش کردم. اما طلاین به اندازه کافی راه واسه اعتماد سازی ایجاد کرده تا شما هم بتونید از این سامانه استفاده کنید.

مجوز های سامانه طلاین رو میتونید داخل وب سایت خودشون مشاهده کنید و هر کدوم رو به راحتی استعلام بگیرید.

من هم مختصر مجوز هایی که دارن رو براتون مینویسم:

  1. مجوز صنف طلا و جواهر
  2. مجوز نظام صنفی رایانه ای
  3. مجوزپارک علم و فناوری استان یزد
  4. شامد سامانه خرید و فروش شمش طلاین
  5. مجوز برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق

یه نکته دیگه هم وجود داره که شما میتونید طلای خودتون رو به صورت فیزیکی دریافت کنید.

به نظرم قبل از ورود به بازار های مالی حتما اصطلاحات بازار طلا رو بخونید تا بتونید از حرف های آدم های این حوزه اطلاع داشته باشید.

دیگه من به اندازه کافی توضیحات دادم :) شما خودتون میتونید به سایت شون سر بزنید.

خیلی ممنونم که تا انتهای این مطلب رو خوندید... از طریق سایت دیزاین باز میتونید با من در ارتباط باشید.



خرید طلاسرمایه گذاری طلادیزاین بازسامانه طلاین
عباس قاسمی هستم. کارشناس برند کارفرمایی اسنپ فود با تجربه طراحی سایت و سئو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید