ویرگول
ورودثبت نام
Diablo دیابلو
Diablo دیابلو
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

تجربه ترک کراک شیشه متادون (مهدی)

دوستای عزیزم سلام ادمین بلاگ دیابلو هستم ، قرار شد هر هفته یک یا دو تجربه ترک مواد مخدر براتون بزارم بخونید بلکه تاثیری روی روند ترک شما داشته باشه ، داستان مهدی رو میزارم بخونید و نظراتتون رو بنویسید برام
چیزای خوب زمان بر هستن ...
چیزای خوب زمان بر هستن ...

سلام دوستان مهدیم معتاد .امروز ده سال وسه ماه که پاکم خدارو شاکرم بابت پاکی بیست وچهار ساعت گذشته و خوشحالم که دیگه صبح ها بجای دهنم چشام باز میشه . اول با مشروب وقرص شروع شد بعد کم کم رفتم تو کراک و بعد شیشه .بدن خیلی قوی داشتم و...فکرش نمیکردم با دومتر قد وصدو بیست کیلو بشم شصت وچهار کیلو خیلی تابلو شده بودم همه چی باهم میزدم قرص وشیشه وآخرها دیگه کراک تزریق میکردم نه یدونه قرص بیست روزی دو خشاب بیست مینداختم وروزی پنج چهار گرم کراک و...سیری نداشتم خلاصه به اجبار دادنم کمپ شاید باورتون نشه تاسه چهار روز چشمام باز نمیشد وتو چرت شاید باورتون نشه خماری من بعد بیست روز شروع شد و تشنج پشت سر تشنج حالم بد بود خیلی بدحتی نمیتونستم راه برم دو نفر میومدن دستام میگرفتن ومیبردنم دستشوی یا...غذا تعطیل بود فقط آبمیوه میتونستم بخورم روزهای جهنمی بود از نوک پام درد داشتم تا پلک هام یه شب از درد شدیدی که داشتم انقدر سرمو کوبیدم به دیوار که خون کل لباسم که سفید بود قرمز کرد .کشیدنم به زنجیر خدا لعنت کنه اونی که کمپ اجباری درست کرد تو رو خدا نرید اینطور جاها کلینیک ترک بهترین .زمستان هم بود وای شب های دراز تا ده شب من زنجیر میکردن چون میدونستن که احتمال داره خودکشی کنم واقعا هم تو سرم بود ولی نشد توهم داشتم واویلا کل بدنم بخاطر مصرف کراک وشیشه سوراخ سوراخ بود اگه یادتون باشه میگفتن کراکی ها کرم میندازن واقعا درست بود یه سوزن میگرفتم دستم وشروع میکردم به ترکوندن .صورتم کلا شده بود لک های سیاه عکس های اون روزهام دارم وقتی نگاشون میکنم خودم میترسم حتی الان بعد ده سال. هر روز پنج نوبت به اجبار مینداختنم تو آب سرد اونم زمستون خلاصه چهل و...روز طول کشید تا یکم خوب شدم .بعدشش هفت ماه انقدر سر حال شده بودم که اطرافیان نمیشناختنم وزنم دوباره رفت بالا چسبیدم به باشگاه و....تو خیابون که راه میرفتم دخترها میومدن برای شماره دادن و...بایکی ازدواج کردم چون ول کنم نبود پولدار ودختر خوبی بود الان پسرم چهار سالش ..دوستان قدر خودتون بدونین خماریتون ازمن که سخت تر نیست یکی دوتا قرص ویکی دو گرم تریاک ویا ...که چیزی نیست مثل سرما خوردگی میمونه خماریش . اگه مصرفتون کم باشه نهایت براتون دوازده روز وبیشتر بیست روز سختی ولی ارزش داره چون زندگی برای شما وماست اگه من ادامه میدادم نهایت یکی دوسال بعد میمردم وتمام ولی موندم وبا نفسم جنگیدم .به امید روزهای خوب برای اونهای که این پیام از طرف یه به انتها رسیده تو مواد مخدر دارن میخونن از خدا میخوام دشمن هاتون روزهای خوبتون ببینن نه سر پائین و روزهای خماریتون .وهرگز دیر نیست .دعا کنین برای اونهای که در غذابن شماها که پاک میشین از خدا هرچی بخواین بهتون میده .آرزوهای خوب بکنین برای خودتون وخانواده واونهای که در عذابن ودر انتها برای من حقیر معتاد
یاعلی

پایان

منبع


تجربه ترکترک تریاکترک شیشهترک کراک
دوستای گل سلام چندسال پیش یه بلاگی‌رو ایجاد کردم و‌ تجربه ترک تریاک و متادون شیره رو توش نوشتم بعد سالها هنوزم فعال هستم ، دوست داشتید سر بزنید http://diablo.blog.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید