ویرگول
ورودثبت نام
مهرداد اولیائی | DigiMehrdad
مهرداد اولیائی | DigiMehrdad
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دیگه میشه از همه جا، هرچیو دانلود کرد

برای دانلود از سایت یا برنامه هایی مثل یوتیوب، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، لینکدین و هر سایتی که فکرشو می‌کنید، برنامه ها یا سایت هایی هستن، ولی اغلب یا پر از تبلیغات ازاردهنده هستن یا ویدیو یا موسیقی که قصد دانلودش رو داریم با یه کیفیت خوب بهمون تحویل نمیدن، من با اپلیکیشنی اشنا شدم که همه این مشکلات رو یه جا حل میکنه و تقریبا دیگه سایتی نیست که نشه هرچیزی که دلمون میخواد رو با بالاترین کیفیت دانلود کنیم. پیشنهاد میکنم ویدیویی که من برای این موضوع تهیه کردم رو ببینید

https://www.youtube.com/watch?v=iXnbESBnQ3A


دانلود از اینستاگرامدانلود از یوتیوبدانلود منیجردانلود فیلم با کیفیتدانلود از توییتر
خوره‌تکنولوژی با بیش از 10 سال تجربه در دنیای دیجیتال مارکتینگ و مدیریت پروژه در شرکت‌های ایرانسل، ال‌جی، آپارات، فیلیمو، سینماتیکت.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید