ویرگول
ورودثبت نام
اسماعیل اصلانی دیرانلو
اسماعیل اصلانی دیرانلو
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

چند سال از تحصیل دور بودم با درس ریاضی چه کنم؟

  • من چندسالی از درس و مدرسه دور بودم و الان که دوباره برگشتم سر درس و مشق متوجه شده‌ام که همه چی رو یادم رفته، حتی جمع و تفریق اعداد رو، چه کار باید بکنم؟
  • من می‌خوام هوش مصنوعی یاد بگیریم ولی پایۀ ریاضی من به قدری ضعیف هست که درس‌های ریاضی دانشگاه رو متوجه نمی‌شم، از کجا شروع کنم؟
  • من لیسانس دارم و می‌خوام برای ارشد آماده بشم ولی چون ریاضی دبیرستان و قبل از اون رو بلد نبودم، دورۀ لیساسن ریاضی‌ها رو فقط با هر بدبختی بود پاس کردم و الان هیچ مسأله‌ای رو نمی‌تونم حل کنم، چه راهنمایی دارید؟

این‌ها فقط سه تا از پرتکرارترین سؤالاتی هستن که از من پرسیده می‌شه. اکثریت افرادی که ریاضی دانشگاهی رو یاد نمی‌گیرن فقط به این دلیل به مشکل خوردن که ریاضی پایه رو تو دبیرستان خوب یاد نگرفتن. برای اینکه این مشکل حل بشه هم لازم نیست برید از اول ابتدایی همۀ کتاب‌های درسی رو بردارید و شروع کنید به خوندن تا به سال دوازدهم برسید.

برای افرادی که این مشکل رو دارن یک دورۀ آموزشی که هم از صفر آموزش بده و هم از لحاظ زمانی مدت مناسبی وقت بخواد بهترین راه حله.

بستۀ آموزش ریاضی پایه که من حدود 5 سال پیش تهیه کردم و روی سایت گذاشتم دقیقاً با همین هدف تهیه شده.

سرفصل‌های دوره آموزش ریاضی پایه به طور خلاصه

  • فصل 1: جمع و تفریق، ضرب و تقسیم اعداد صحیح – کار با کسرها – اعداد اعشاری – اعداد اول – ک.م.م و ب.م.م – نماد علمی
  • فصل 2 تا 5: چندجمله‌ای‌ها – اتحاد – تجزیه – عبارت‌های گویا
  • فصل 6: رادیکال‌ها
  • فصل 7 تا 9: معادله – تعیین علامت - نامعادله
  • فصل 10 تا 13: جزء صحیح – قدر مطلق – لگاریتم – مثلثات
  • فصل 14: دستگاه مختصات دکارتی – دستگاه دو معادله دو مجهولی

اطلاعات دقیق، دموی آموزشی و لینک دانلود

این سرفصل‌ها به صورت خلاصه گفته شدن. برای اطلاع از سرفصل دقیق و دموی تدریس به لینک زیر مراجعه کنین:

فیلم آموزش ریاضی پایه از صفر

تا الان بیشتر از 700 نفر دوره رو از روی سایت تهیه کردن، 200 و خورده‌ای نفر هم بودن که چون نتونستن تو یه سری زمان‌ها مستقیم دانلود کنن مبلغ دوره رو کارت به کارت کردن و ما دوره رو روی سی‌دی براشون ارسال کردیم.

آموزش ریاضیآموزش ریاضی پایه از صفر
همه چی از یه «ایده» شروع می‌شه؛ ایده تو چیه؟ diranlou.xyz
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید