ویرگول
ورودثبت نام
سلام بر مهدی(عج)
سلام بر مهدی(عج)
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بهترین اپلکیشین مدیریت فایل

همونطور که قبلا گفتم،من قبلا به خاطر حس کمال طلبی که داشتم،تمام سایت های ایرانی و خارجی و مارکت ها رو می گشتم تا بهترین اپلیکیشن ها رو در هر زمینه ای پیدا کنم.اپلیکیشن هایی که نیاز هام رو به بهترین شکل برآورده کنه.

تو این پست می خوام بهترین اپلیکیشن مدیریت فایل رو معرفی کنم:

با اخلاف بسیار،Solid explorer در صدر!

نمایی از solid  explorer گوشی من
نمایی از solid explorer گوشی من


از هر نظری که فکرشو کنین فوق العاده هست:

⭐سرعت بالا

⭐رابط کاربری و طراحی محشر!

⭐ساده و کاربر پسند

⭐امکان ذخیره کردن محل های دلخواه واسه دسترسی سریع(نشانه گذاری)

⭐امکان اتصال به گوگل درایو و مشاهده فضای ابری تو همین مدیریت فایل(دیگه حتی به خود گوگل درایو نیازی نیست!)

⭐وقتی تو یه برنامه دیگه گزینه share رو بزنین،همین برنامه امکان ذخیره کردن اون فایل رو تو محل دلخواه حافظه به شما میده،

⭐دارای سیستم فوق العاده برای نظم دهی به فایل ها به شیوه های مختلف

⭐امکان انتقال و کپی فایل ها در پس زمینه

⭐بروز رسانی های مداوم،امکان باز کردن فایل های فشرده،دارای موزیک پلیر داخلی،امکان اتصال به کامپیوتر با وای فای(ftp)،دسته بندی فایل ها به فرمت های مختلف و ...

توجه: وقتی میگم بهترینه،یعنی اپلیکیشن های مختلف و معروف رو دانلود و مقایسه کردم و این از همه سر تر بوده و خلاصه اینکه الکی نمیگم!

فیلم آموزش خیلی کوتاه امکاناتی از solid explorer که به کار میاد:

https://www.aparat.com/v/zslUn

دانلود solid explorer

لینک جدید ترین نسخه در سایت فارسروید

موفق باشین?

بهترین اپلیکیشن فایل منیجربهترین فایل منیجر اندرویدبهترین اپلکیشین مدیریت فایلبهترین مدیریت فایل اندرویدبهترین برنامه مدیریت فایل
همیشه از ته دل دوست دارم که بنده خالص خدا باشم...یه مومن واقعی و یه پیرو راستین واسه امام زمانم...دوست دارم شهید راهش باشم...نه سربارش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید