ویرگول
ورودثبت نام
سلام بر مهدی(عج)
سلام بر مهدی(عج)
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بهترین اپلیکیشن یادداشت اندروید

یکی از علاقه های من،پیدا کردن بهترین اپلیکیشن در هر زمینه هست.

من بهترین اپلیکیشن های یادداشت برداری،بهترین موزیک پلیر،حسابداری،مدیریت فایل،طراحی پست،ثبت محل اشیاء(کاربردی فروشگاه های بزرگ)،یادگیری انگلیسی و خلاصه در هر زمینه ای که نیاز داشتم رو پیدا کردم.واسش هم زحمت زیادی کشیدم و کل گوگل و مارکت ها رو گشتم;حتی سایت های خارجی و سرچ به انگلیسی.

ولی از اونجایی که معرفی شون خیلی زمان می بره و من نمی خوام وقتم رو هدر بدم،تصمیم گرفتم از شما بپرسم:

اگه واقعا می خواین بهترین ها رو معرفی کنم،تو نظرات بگین!?

در عوض منم قول میدم که واقعا بهترین های جهان رو که نتیجه ساعت ها جست و جو بوده رو به شما معرفی کنم.راه و روش هایی که حتی فکرش رو هم نکردین!

من هدفم کمک به شماست ولی واقعا نمی دونم اگه بگم،به دست کسی که نیاز داره می رسه یا نه.

پس شما رو به خدا،تو نظرات بگین!

بذارین بفهمم آیا اصلا به درد کسی می خوره یا نه?

بهترین اپلیکیشن یادداشت اندرویدیادداشت برداریبهترین اپلیکیشن نت برداریبهترین اپلیکیشن یادداشتاپلیکیشن نوت برداری
همیشه از ته دل دوست دارم که بنده خالص خدا باشم...یه مومن واقعی و یه پیرو راستین واسه امام زمانم...دوست دارم شهید راهش باشم...نه سربارش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید