ویرگول
ورودثبت نام
Dongi Pal | دنگی پال
Dongi Pal | دنگی پال
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

راحت ترین راه برای تقسیم پول

تصور کن: تو, بهترین دوستات و ماشین تو. این اتفاق صرفا بخاطر یا پیام لحظه آخری تو یه گروه تلگرامی که شاید حتی یکسال از آخرین باری که کسی توش پیام داده می گذره افتاد.. رفیق دوران کارشناسیم چهارشنبه شب تو گروه چهار نفره مون پیام میده: بچه ها آخر هفته برنامتون چیه؟


تصمیم می گیریم جمعه بریم لواسون همون جایی که همیشه وقتی کلاس های دانشگاه رو می پیچوندیم می رفتیم. سفر های جاده ای همیشه محشرند. فرقی نمی کنه زمستون باشه یا بهار. مخصوصا وقتی بهترین دوستات رو بعد از مدت ها می بینی و خاطره های قدیمی برات زنده می شن. هیچی عوض نشده. همون آدم ها همون جاده همون آهنگ ها.



برای این که همه چی سر جاش باشه و چیزی از قلم نیافته بعضی جزییات رو می تونین از قبل مشخص کنید. چند تا نکته که می تونه به شما کمک کنه که یه آخر هفته ی به یادموندنی درست کنین:



کار ها رو تقسیم کنین


تعیین کنید چه کسی باید چی کار کنه. کسی که بهتر از بقیه رانندگی می کنه رو مشخص کنید. اگه تصمیم دارید غذا با خودتون ببرید مسئولیت خرید ها رو مشخص کنید. کسی که وقت کافی برای انجام خرید ها رو داره.


نحوه ی تقسیم هزینه ها رو قبل سفر مشخص کنید


برای پرداخت دنگ سر هر خرید کوچیک دست تو جیبتون نکنید. هرچقدر بیشتر زمان صرف تقسیم هزینه ها و تعارف بکنید زمان کمتری برای لذت بردن از کنار هم بودن دارید. چه کسی به عنوان مادر خرج کل هزینه ها رو حساب می کنه ؟ آیا یک نفر پول بنزین رو حساب می کنه؟ این سوالات رو از قبل برنامه ریزی کنید. اینجوری تو سفر فقط به فکر لذت بردن از زمان تون خواهید بود.


تعیین کنید چه روش پرداختی برای همه راحته


وقتی زمان پرداخت دنگ می شه کارا سخت می شه. هرکس از یک روش برای انتقال وجه استفاده می کنه. یه نفر پول نقد رو ترجیح می ده. دو نفر دیگه از پول نقد بدشون میاد و رو موبایلشون برنامه های انتقال وجه و کارت به کارت بانکی دارند.



ترفند امروزی: گزینه ای رو انتخاب کنید که سریع امن و آسان برای همه باشه.


روش مورد علاقه ی من:


تو این سفر من ((مادر خرج)) شدم. من همه ی هزینه های سفر رو حساب کردم. به بچه ها گفتم من همه ی هزینه ها رو حساب می کنم و آخر سفر بهتون می گم دُنگ هرکس چقدر شد. بعد از سفر تو اپلیکیشن دنگی پال یه گروه ساختم. و سهم هرکس رو تعیین کردم. اینجوری هم از سفر لذت بردیم و هم حتی یک ریال هزینه ی کارمزد ندادیم و هم هیچ حسابی قاطی نشد.



دنگی پال چیست؟


دنگی پالی یک برنامه ی کاملا رایگان و کاربردیه که به شما کمک می کنه همه ی مخارج دنگی تون رو مدیریت کنید. این برنامه به شما این امکان رو میده که بدون داشتن شماره کارت طرف براش پول واریز کنید بدون این که حتی شماره کارت یا اطلاعات حسابش رو داشته باشید. این برنامه رو می تونین از کافه بازار و سیب اپ دریافت کنید.

انتقال وجه بدون کارمزدپیام رسانفین‌تکپرداختکارمزد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید