ویرگول
ورودثبت نام
Donyagordinii / دنیا گردینی کوچ استایل
Donyagordinii / دنیا گردینی کوچ استایل
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

راه و روش احترام گذاشتن ما خانوم ها به خودمون…!

همیشه از بچگی توی محیط خونواده یا مدرسه، احترام گذاشتن به افراد دیگه مثل پدر و مادر، معلم، مدیر، ناظم، بزرگ و کوچک و… رو یاد دادن ولی هیچوقت بهمون نگفتن که برای احترام گذاشتن به بقیه اول باید احترام گذاشتن به خودمون رو یاد بگیریم.

برخلاف تصور اکثریت، احترام به خود، از شما شخصیت نارسیست(خودشیفته) نمیسازه. بلکه کاملا برعکس،باعث میشه هم خودتون رو دوست داشته باشید هم دیگران به شما احترام بذارن و مورد توجه قرار بگیرید(خواسته ای که به طور غریزی در هر فردی وجود داره).

شما وقتی به خودتون احترام میذارید بقیه هم خودشون رو موظف میبینن که یه شما احترام بذارن. البته حالت عکسش هم وجود داره. در صورتی که به خودتون احترام نذارید، بقیه با این تصور مواجه میشن که فردی که خودش به احترام نمیذاره، ما چرا باید بهش احترام بذاریم؟!


حالا یکی از راه های احترام به خود اینه که ببینیم چی خوشحالمون میکنه و چی باعث میشه که در یک روز بهترین خودمون باشیم. خب طبیعتا بعضی ها با ورزش، بعضی ها با زود بیدار شدن، بعضی ها هم مثل من با داشتن استایل خوب.


واقعیت، من هر وقت استایل خوبی دارم حس خیلی بهتری به خودم دارم. و حتی حس میکنم که دیگران هم احترام بیشتری واسم قائل میشن. در واقع داشتن استایل خوب یه روز من رو میسازه و بهم حس بهترین بودن رو میده(البته بهترین خودم). به همین دلیل، من سعی میکنم هر روز قبل بیرون رفتنم حداقل یک ساعت به خودم اختصاص بدم. در واقع اون یک ساعت روبا رسیدگی به پوست و مو،آرایش مناسب،انتخاب لباس (که همگی استایل یک فرد رو مشخص میکنه) میگذرونم.

همین که یک خانم هر روز صبح بعد بیدار شدن به پوستش رسیدگی کنه که پوست سالمی داشته باشه این خودش یک‌نوع احترام به خوده. در واقع این شکلی در عمل نشون میده که چقدر خودش رو دوست داره.


هر فردی، چه زن و چه مرد، با اهمیت دادن به استایلش میتونه به خودش احترام بذاره. اگه فقط ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت در روزش رو به انتخاب لباس و مرتب کردن مو و… اختصاصا بده روز خیلی موفق تر و بهتری خواهد داشت. چون اون روز حس بهتری به خودش داره و اینو باید قبول کنیم که حس بهتر به خودمون نتیجش میشه حس بهتر به شروع روز و انرژی بهتر و انجام کارهامون به صورت موفق تر.

حالا شما تصمیم بگیرید! ۱ ساعت از ۲۴ ساعت روز رو اگه به خودمون اختصاص بدیم واقعا کار سختیه ؟!

کوچ استایلاستایلیستمشاور مددنیا گردینیمد و فشن
یک استایلیستی که میخواد تجربه هاشو باشما در میون بذاره.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید